چاپ کاتالوگ حرفه ای | چاپ بروشور تبلیغاتی حرفه ای

طراحی کاتالوگ تبلیغاتی | طراحی بروشور تبلیغاتی خود را حرفه ای انجام دهید!

نویسنده: حامد قربانی

پیرو مطلب قبلی با نام ” چاپ کاتالوگ تبلیغاتی ” که به لزوم استفاده از کاتالوگ ها و بروشورها برای شرکت ها و صنایع مختلف پرداخته شد، در این مطلب به گام های طراحی کاتالوگ تبلیغاتی حرفه ای و طراحی بروشور تبلیغاتی حرفه ای می پردازیم. همانطور که گفته شد هرچه طراحی و چاپ و طراحی کاتالوگ تبلیغاتی حرفه ای و همچنین چاپ و طراحی بروشور تبلیغاتی حرفه ای تر و جذاب تر باشد حس اعتماد بیشتری را در مخاطبان ایجاد می کند.

مراحل طراحی کاتالوگ تبلیغاتی حرفه ای و طراحی بروشور تبلیغاتی حرفه ای :

  1. انتخاب مخاطبان هدف و ایده پردازی: اولین گام در طراحی کاتالوگ تبلیغاتی حرفه ای و طراحی بروشور تبلیغاتی حرفه ای انتخاب مخاطبان هدف ، ایده پردازی در نوع و سبک طراحی و انتخاب ابعاد کاتالوگ تبلیغاتی و بروشورحرفه ای ست.
  2. تولید محتوا و دسته بندی : گام بعدی و یکی از مهم ترین مراحل طراحی کاتالوگ تبلیغات حرفه ای و طراحی بروشور تبلیغاتی حرفه ای تولید محتوا ، جمع آوری و دسته بندی عکس ها با کیفیت بالا می باشد. لازم به ذکر است عکس ها می تواند به صورت آرشیوی و یا عکاسی اختصاصی باشد.
  3. طراحی اختصاصی و متناسب : گام بعدی در طراحی کاتالوگ تبلیغاتی حرفه ای و طراحی بروشور تبلیغاتی حرفه ای طراحی نهایی کاتالوگ و بروشورهای متناسب با هویت بصری سازمانی شرکت و یا سازمان، جابگذاری صحیح عناصر، رعایت نکات روانشناسی جهت تاثیر گذاری بیشتر و متناسب با چاپ و … می باشد.
  4. چاپ با کیفیت: آخرین گام در طراحی کاتالوگ تبلیغاتی حرفه ای و طراحی بروشور تبلیغاتی حرفه ای چاپ با کیفیت بالا و خدمات جانبی مثل سلفون ، یووی موضعی و … با کیفیت بالاست.

طراحی کاتالوگ تبلیغاتی حرفه ای | طراحی بروشور تبلیغاتی حرفه ای

مزایای چاپ و طراحی کاتالوگ تبلیغاتی حرفه ای | طراحی بروشور تبلیغاتی حرفه ای

از مزایای چاپ و طراحی کاتالوگ تبلیغاتی حرفه ای و طراحی بروشور تبلیغاتی حرفه ای می توان به برند سازی، جذب و ایجاد حس اعتماد و قابلیت ارائه در بازار ها و نمایشگاه های داخلی و خارجی اشاره کرد.

واحد چاپ و طراحی کاتالوگ تبلیغاتی و طراحی بروشور تبلیغاتی حرفه ای چیلیپ با دارا بودن کادر تخصصی طراحی ، مجهز بودن به سیستم عکاسی پیشرفته و هلی شات با کیفیت بسیار بالا و داشتن دستگاه ها و تجهیزات چاپ افست و دیجیتال در کوتاهترین زمان، کیفیت بالا و مناسبترین قیمت از گام اول طراحی تا چاپ کاتالوگ تبلیغاتی و چاپ بروشورهای حرفه ای و اختصاصی شما به صورت کامل در کنار شماست. لازم به ذکز است خدمات مشاوره در این واحد به صورت رایگان انجام می شود.

تلفن مشاوره (رایگان) و سفارش : ۷۷۶۵۳۳۸۵_۰۲۱

جهت مشاهده نمونه کاتالوگ ها و بروشورهای بیشتر از واحد فروشگاه چیلیپ دیدن فرمایید: واحد کاتالوگ و بروشورتبلیغاتی چیلیپ

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *