طراحی سایت حرفه ای و خدمات سئو وب سایت

طراحی سایت حرفه ای | خدمات سئو وب سایت حرفه ای

نویسنده: حامد قربانی

اگر شما کاربر اینترنتی باشید تجربه جستجو در موتورهای جستجو به خصوص گوگل را تجربه کرده اید. در بسیاری از تجربه های وب گردی خود اغلب برای رفع نیاز خود بر روی وب سایت هایی که در صفحه اول و بالاتر از همه هستند کلیک کرده اید. در بسیاری از بازدید سایت ها با مشکلاتی همچون تاخیر بسیار در باز شدن، ظاهر به هم ریخته ، تبلیغات آزاردهنده ، مشکلات به هم ریختگی اجزای صفحه در هنگام مشاهده با موبایل و تبلت و … برخورد کرده اید و در برخی دیگر هم برخلاف این وب سایت ها از طراحی سایت حرفه ای بهره برده اند. منظور از طراحی سایت حرفه ای به مفهوم عدم داشتن نکاتی که در بالا مطرح شد، بالابودن در نتایج موتورهای جستجو یا همان خدمات سئو وب سایت و یک سری نکات فنی دیگر که با هم در اینجا به بررسی آنها خواهیم پرداخت.

پیرو مطلب قبلی با نام ” تاریخچه طراحی وب سایت حرفه ای و اپلیکیشن ” اکنون به بررسی مهم ترین ویژگی های طراحی سایت حرفه ای و خدمات سئو وب سایت حرفه ای جهت بالا آمدن سایت ها در نتایج موتورهای جستجو و به خصوص گوگل می پردازیم:

ویژگی های طراحی سایت حرفه ای و خدمات سئو وب سایت تخصصی

طراحی سایت حرفه ای و خدمات سئو وب سایت

  1. جذابیت بصری از مهم ترین اصول طراحی سایت حرفه ای : بدون شک ظاهر یک وب سایت تاثیر به سزایی بر روی جذب کاربران و حس اعتماد آنها دارد. مثلا تمایل کاربران به خرید از یک وب سایت منظم و شیک بیشتر از یک وب سایت نامنظم و به هم ریخته با ظاهری نامناسب است و البته جذابیت در ماندگاری کاربران و به طور غیر مستقیم بر روی خدمات سئو وب سایت تاثیر دارد.
  2. تاثیر استفاده از آخرین فناوری و تکنولوژی در طراحی سایت حرفه ای و خدمات سئو وب سایت: داشتن به روزترین متدها و تکنولوژی ها در وجود یک هسته ی مرکزی قوی در طراحی سایت حرفه ای تاثیر مستقیم بر روی سرعت سایت و خدمات سئو وب سایت و بهینگی آن برای موتورهای جستجو دارد.
  3. امنیت در طراحی سایت حرفه ای را جدی بگیرید: اگر یک روی سکه را تمام خوبی های اینترنت در نظر بگیریم روی دیگر آن وجود نا امنی ها و هکر هاست که می تواند خسارت های شدیدی را مخصوصا به وب سایت های فروشگاهی وارد کنند. پس در نظر گرفتن امنیت نیز یکی از اصولی ترین نکات در طراحی سایت حرفه ای ست.
  4. خدمات سئو وب سایت و یا بهینگی برای موتور جستجو به صورت اختصاصی: طراحی سایت حرفه ای به سه نکته بالا ختم نمی شود. چون طراحی سک وب سایت هرچقدر هم ۳ نکته بالا به صورت کامل در آن رعایت نشده باشد و خدمات سئو وب سایت در آن به صورت تخصصی رعایت نشده باشد در نتایج موتورهای جستجو در رتبه های پایین تری نسبت به رقبا قرار می گیرد و تمام تلاش های قبلی را بیهوده می سازد.

تیم طراحی سایت حرفه ای و خدمات سئو وب سایت چیلیپ:

تیم طراحی سایت حرفه ای و خدمات سئو وب سایت با داشتن کادری مجرب و تحصیل کرده با تسلط بر به روزترین متدها و الگوریتم ها طراحی وب سایت حرفه ای به صورت پایه ای و کد نویسی و یا استفاده از قدرتمندترین سیتم های مدیریت محتوا و همچنین خدمات سئو وب سایت به صورت تخصصی در خدمت شماست.

جهت مشاهده نمونه کارها به واحد طراحی وبسایت و طراحی اپلیکیشن اندروید و اپلیکیشن IOS چیلیپ دیدن فرمایید: نمونه کار  طراحی وب سایت | نمونه کار طراحی اپلیکیشن

جهت مشاوره (رایگان) ، استعلام قیمت و سفارش با ما تماس بگیرید: ۷۷۶۵۳۳۸۵_۰۲۱

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *