طراحی و ساخت اپلیکیشن اندروید و IOS

طراحی و ساخت اپلیکیشن اندروید و IOS به صورت حرفه ای | انواع اپلیکیشن

بخش طراحی و ساخت اپلیکیشن اندروید و IOS چیلیپ با بهره گیری از برنامه نویسان، متخصصان و طراحان گرافیک حرفه ای و مجرب و دانش آموخته بهترین دانشگاه های سطح کشور و انتشار اپلیکیشن های حرفه ای مختلف در مارکت های جهانی شبیه اپ استور و گوکل پلی آماده ارائه بالاترین سطح خدمات و پشتیبانی به شرکت ها و سازمان های مختلف در راستای طراحی و ساخت اپلیکیشن اندروید و IOS اختصاصی می باشد. امروزه با توجه به فراگیر شدن گوشی تلفن همراه هوشمند در جهان و سرعت رشد استفاده بالای آن در کشور عزیزمان شرکت ها و سازمان های کوچک و بزرگ جهت استفاده از این بازار نوظهور و فروش و نمایش بیشتر محصولات خود از طراحی و ساخت اپلیکیشن اندروید و IOS اختصاصی خود بهره می برند.

از ویژگی های مثبت واحد ساخت اپلیکیشن چیلیپ بهره گیری از جدیدترین استانداردهای جهانی و به روزترین متدها و تکنولوژی ها در طراحی و ساخت اپلیکیشن اندروید و IOS اختصاصی شما می باشد. در این واحد طراحی و برنامه نویسی به دو صورت Native و Hybrid انجام می شود. در ساخت اپلیکشن IOS از زبان های پیشرفته Objective-C و Suift در محیط برنامه نویسی XCODE و در برنامه نویسی اپلیکیشن های اندروید از زبان JAVA و محیط Android Studio استفاده می شود. طراحی و ساخت اپلیکیشن اندروید و IOS حرفه ای خود را به تیم حرفه ای چیلیپ بسپارید. خدمات واحد ساخت اپلیکیشن چیلیپ:

  • مشاوره در خصوص اپلیکیشن مورد نیاز شما و نحوه انتشار در مارکت های مختلف شبیه اپ استور ، گوگل پلی، بازار و …
  • طراحی و ساخت اپلیکیشن اندروید و IOS اختصاصی شرکتی و شخصی شما و همچنین اپلیکیشن های مبتنی بر فروشگاهی، اتوماسیون اداری، وب اپلیکیشن و … با جدیدترین تکنولوژی ها

از واحدهای چیلیپ دیدن کنید : طراحی وب سایت | سئو سایت ( بهینه سازی سایت )