چاپ ساک تبلیغاتی

چاپ ساک تبلیغاتی پاچه ای طلاکوب

مدت زمان مطالعه: ۳ دقیقه   |   نویسنده: حامد قربانی

چاپ ساک تبلیغاتی پارچه ای، مقوایی و یا چاپ نایلون؟!!! طبیعتا وقتی یک مشتری ازتون خرید می‌کنه خریدش رو داخل یک نایلون، یک ساک مقوایی یا پارچه ای قرار می‌دید. در واقع شما دارید چندین هدف رو با این کار دنبال می‌کنید. یکی اینکه حمل و نقل محصولتون رو برای خریدار راحت می‌کنید. در مرحله بعد اگر ساک پارچه ای، نایلون یا پاکت شما به صورت اختصاصی با لوگو و برند خودتون چاپ شده باشه دارید به نحوی تبلیغات و برند سازی می‌کنید و در نهایت هم هر چقدر زیباتر و جذاب تر باشه حس یه خرید فوق العاده و ارزش ادراک شده بیشتری رو به خریداران خودتون هدیه می دید.

در واقع اگر بخواهیم چاپ ساک های تبلیغاتی یا چاپ نایلون رو به چیزی تشبیه کنیم، چیزی شبیه به لباس و پوششی برای محصول شما به شمار می‌رود، که علاوه بر بحث زیبایی و جذابیت محصول، بعد از مدتی باعث افزایش فروش شما می‌شه! اما چطوری؟!!!

این مطلب را از دست ندهید >>> چاپ ساک پارچه ای تبلیغاتی اختصاصی برای برند شما

چاپ ساک تبلیغاتی پارچه ای

چاپ ساک تبلیغاتی یکی از راهکارهای تبلیغات موثره! یعنی زمانی که شما چاپ ساک تبلیغاتی خودتون رو به صورت اختصاصی انجام می‌دید، علاوه بر تمام مزایایی که گفتیم به عنوان یه تراکت تبلیغاتی در دستان مشتریان شماست. این کار طبیعتا هر چقدر با کیفیت تر و زیباتر انجام بشه باعث انتقال حس خرید خوب به دیگران میشه و در اصطلاح منجر به تبلیغات گرم و فوق العاده موثر می‌شه.

اما به نظر شما کدوم یکی از اینها برای مشتری جذاب تر، شکیل تر و کاربردی تر هست؟ چاپ ساک پارچه ای، مقوایی و یا چاپ نایلون؟

این مطلب را از دست ندهید>>> برای اولین بار در ایران: چاپ ساک پارچه ای تبلیغاتی طلاکوب

چاپ ساک تبلیغاتی پارچه ای

چاپ ساک تبلیغاتی پارچه ای به دلیل زیبایی و کیفیت بالاتر نسبت به بقیه گزینه‌ها باعث جذابیت محصول شما می‌شه. علاوه بر این از لحاظ استحکام و کارایی به مراتب بهتر از ساک مقوایی یا نایلون هست. پیشنهاد ما به شما برای متمایز شدن و برندسازی، چاپ ساک تبلیغاتی پارچه ای هست. اما نکته ای که باید بهش توجه داشته باشید اینه که چاپ ساک تبلیغاتی پارچه‌ای همه جا به صورت سیلک انجام میشه و برای اولین بار در ایران ، واحد چاپ چیلیپ، چاپ ساک تبلیغاتی پارچه ای رو به صورت طلاکوب ارائه کرد. مزیت چاپ طلاکوب نسبت به چاپ سیلک کیفیت و زیبایی چند برابر بشه و البته اینکه چاپ ساک تبلیغاتی پارچه‌ای به صورت طلاکوب اختلاف قیمت چندانی نسبت به نوع چاپ سیلک نداره و میتونه یه انتخاب عالی باشه!

ساک تبلیغاتی طلاکوب

مزایای چاپ ساک تبلیغاتی پارچه ای طلاکوب در چیلیپ

از مزایای چاپ ساک های تبلیغاتی پارچه ای طلاکوب در واحد چاپ چیلیپ میتونیم کیفیت بالای پارچه استفاده شده، کیفیت بالای چاپ، رایگان بودن هزینه کلیشه و همچنین رایگان بودن هزینه طراحی رو نام ببریم.

اگر به فروش بیشتر خودتون، متمایز شدن و ماندگاری در ذهن مشتریان خودتون هستید یکی از راه حل‌هاش چاپ ساک تبلیغاتی پارچه‌ای به همراه چاپ طلاکوب هست.

برای اطلاعات بیشتر و یا سفارش با ما تماس بگیرید: ۰۲۱۷۷۶۵۳۳۸۵

برخی از نمونه کارهای واحد چاپ ساک تبلیغاتی پارچه ای رو در زیر مشاهده کنید:

___________________

ساک پارچه ای چیست؟

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *