چاپ ساک پارچه ای تبلیغاتی اختصاصی | قیمت ساک تبلیغاتی طلاکوب

شماره تماس : ۷۷۶۵۳۳۸۶_۰۲۱

چاپ ساک پارچه ای تبلیغاتی اختصاصی | قیمت ساک تبلیغاتی طلاکوب

نویسنده: حامد قربانی

قرن ۱۶ میلادی تاریخ پیدایش اولین ساک پارچه ای تبلیغاتی با نام تخصصی Stand Band از زیر مجموعه کیف های دستی بود. خدمات چاپ ساک پارچه ای  تبلیغاتی  با گذشت سال های زیاد و پیشرفت هر روزه ی صنعت و بازار های تبلیغاتی نیز روز به روز مورد توجه بیشتری قرار گرفت تا جایی که امروزه بسیاری از صاحبان فروشگاه های کوچک بزرگ لباس، لوازم آرایشی، کفش و … و بسیاری از فروشگاه های زنجیره ای مواد غذایی حتی از چاپ ساک پارچه ای تبلیغاتی اختصاصی خود به عنوان یک هدیه تبلیغاتی به دلیل ماندگاری برند خود استفاده می کنند.

اما مزایای استفاده از چاپ ساک پارچه ای تبلیغاتی به همین جا ختم نمی شود بلکه بسیاری از شرکت ها و کارخانجات از آن به عنوان بسته بندی انواع نمونه محصولات ، کاتالوگ و بروشورها و هدایای تبلیغاتی در نمایشگاه های داخلی و خارجی و حتی در کنفرانس ها و سمینارهای مختلف استفاده می کنند.

در واقع چاپ ساک پارچه ای تبلیغاتی اختصاصی شما به مثابه یک بیلبورد تبلیغاتی در دست مشتریان شما عمل می کند. بیلبوردی کوچک که برند شما را نه تنها در ذهن همان خریدار ماندگار می کند بلکه در ذهن کسانی که آن را می بینند نیز تاثیر مستقیم دارد. اگر دقت کرده باشید هنگامیکه چاپ ساک پارچه ای تبلیغاتی یک فروشگاه و یا یک برند جذابیت و شکیل بودن خود را داشته باشد باعث می شود اشتیاق و تمایل افراد برای دست گرفتن و حمل خرید خود در آن ساک در مکان های عمومی افزایش یابد. در زیر برخی از نمونه های ساک تبلیغاتی را مشاهده می کنید:

قیمت ساک تبلیغاتی

چاپ ساک پارچه ای تبلیغاتی به روش های مختلفی انجام می شود که از جمله آن ساک تبلیغاتی طلاکوب و یا با چاپ سیلک است. قیمت ساک تبلیغاتی به دلیل نوع چاپ و ابعاد سایز ساک پارچه ای تبلیغاتی متفاوت است. ساک تبلیغاتی طلاکوب به دلیل استفاده از متریال متفاوت و جذابیت بالاتر به دلیل براق بودن جلوه ای بسیار شکیل به انواع ساک پارچه ای تبلیغاتی می دهد. در چاپ ساک پارچه ای طلاکوب زرورق یا همان فویل با رنگ های متفاوت طلا ، نقره، آبی، مشکی، قرمز جایگزین جوهر شده است.  همین امر باعث تفاوت قیمت ساک تبلیغاتی طلاکوب با نوع چاپ سیلک آن شده است.

اگر شما به فکر ماندگار کردن برند خود در ذهن مشتریان خود هستید پیشنهاد ما چاپ ساک پارچه ای تبلیغاتی طلاکوب به صورت رایگان بوده و صرفا هزینه ساک خام و فقط چاپ در قیمت ساک تبلیغاتی طلاکوب محاسبه می گردد. برای مشاهده قیمت ساک تبلیغاتی طلاکوب به همراه سایز و تیراژ مورد نظر به واحد چاپ ساک پارچه تبلیغاتی مراجعه فرمایید.

 

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *