طراحی سایت | طراحی اپلیکیشن اندروید و اپلیکیشن IOS به صورت اختصاصی

طراحی سایت | طراحی اپلیکیشن اندروید و اپلیکیشن IOS به صورت اختصاصی

نویسنده: حامد قربانی

طراحی سایت | طراحی اپلیکیشن اندروید و اپلیکشن IOS چگونه به وجود آمدند؟

تاریخچه شروع اولین طراحی سایت به روزهای ابتدایی سال ۱۹۹۱ باز میگردد. هنگامی که تیم برنرز لی نخستین پروژه طراحی سایت را استارت زد. این پروژه تا سال ۱۹۹۳ به طول انجامید. در سال ۱۹۹۴ اولین شرکت با رویکرد طراحی سایت به نام Netscape Communication توسط اندرسون تاسیس شد. در همان روزها بود که توسط همین شرکت موتور جستجوگر Netscape معرفی شد و این شروع رقابتی سنگین بین Netscape و Microsoft بود. البته یکی از دلایل سرعت بخشیدن در پیشرفت طراحی سایت ها رقابت سنگین بین همین موتورهای جستجو بود.

با پیشرفت تکنولوژی و کوتورهای جستجو رفته رفته طراحی سایت به سمت حرفه ای شدن رفت. حالا دیگر با وجود صدها میلیون وبسایت در جهان دیگر صرفا طراحی وبسایت نمی توانست مشتریان را به سمت تجارت ها و شرکت های مختلف بکشاند. در اینجا بود که حوزه جدیدی توسط موتورهای جستجو به نام سئو یا بهینه سازی وبسایت ها برای موتور های جستجو معرفی شد و طراحان وبسایت برای بالا آمدن در رتبه های موتورهای جستجو باید یکسری اصول را رعایت می کردند.

ورود موبایل به زندگی روزمره و طراحی اپلیکیشن اندروید و اپلیکیشن IOS

طراحی و ساخت اپلیکیشن اندروید و IOS

پس از ورود وبسایت ها به عرصه جدید پس از گذشت مدت زمانی نسل های گوشی های تلفن همراه روز به روز ارتقا یافتند و رفته رفته تبدیل به نسل هوشمند تلفن های همراه شدند. با وارد شدن گوشی های تلفن همراه هوشمند در زندگی روزمره مردم اکنون نیاز به طراحی اپلیکیشن اندروید و اپلیکیشن IOS برای این نوع گوشی ها احساس می شد. این امر بازار جدیدی را برای فروش محصولات و خدمات خود شرکت ها مهیا کرد تا جایی که امروزه شرکت ها، سازمان ها و مجموعه های مختلف اقدام به طراحی اپلیکیشن اندروید و اپلیکیشن IOS اختصاصی خودشان می کنند. طراحی اپلیکیشن اندروید و اپلیکیشن IOS تحولی شگرف در فروش و معرفی بسیاری از شرکت ها ایجاد کرد.

واحد طراحی سایت | طراحی اپلیکیشن اندروید و اپلیکیشن IOS چیلیپ با داشتن کادری متخصص و حرفه ای خود و دارا بودن دانش روز در زمینه ی طراحی سایت ، طراحی اپلیکیشن اندروید و اپلیکیشن IOS در طی چندین سال همکاری با شرکت ها و مجموعه های بزرگ توانسته است با طراحی سایت های مختلف و برنامه نویسی و انواع طراحی اپلیکیشن اندروید و اپلیکیشن IOS به صورت اختصاصی گام مهمی در راستای برندسازی و حضور در بازار های جدید برای آن شرکت ها به ارمغان آورد. شما نیز می توانید همین امروز اقدام به طراحی سایت حرفه ای و یا طراحی اپلیکیشن اندروید و اپلیکیشن IOS خود توسط تیم حرفه ای چیلیپ نمایید.

جهت مشاهده نمونه کارها به واحد طراحی وبسایت و طراحی اپلیکیشن اندروید و اپلیکیشن IOS چیلیپ دیدن فرمایید: نمونه کار  طراحی وب سایت | نمونه کار طراحی اپلیکیشن

جهت مشاوره، استعلام قیمت و سفارش با ما تماس بگیرید: ۷۷۶۵۳۳۸۵_۰۲۱

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *