هدایای تبلیغاتی

هدایا تبلیغاتی و بازاریابی

یکی از مزایای هدایا تبلیغاتی ارزان قیمت بودن آنهاست و این فایده را داراست که شما میتوانید به گونه ای مطلوب با صرف هزینه ای ناچیز تبلیغات خود را بطور گسترده در معرض دید عموم قرار دهید.در صورتی که با سرمایه ای اندک به سختی می توان روش بازاریابی مناسبی پیدا کرد که یک کسب و کار کوچک را رونق ببخشد.
یکی از مهمترین اصول در افزایش فروش محصولات توجه به این مسئله است که محصول شما همیشه در دید مشتری قرار گیرد . هر قدر تنوع محصول شما بیشتر و محصولات ارائه شده از طرف شما کاربردی تر باشد قطعا نظر تعداد بیشتری از مشتریان را به خود معطوف می نماید . کاربردی بودن هدایا تبلیغاتی بدین معناست که در هر لحظه و هر مکانی بتوان از آنها استفاده کرد. به عنوان مثال ممکن است شما کارت ویزیت ، تراکت ، آگهی و یا سایر تبلیغات را نزد خود نگه ندارید و پس از مدتی حین جابجایی وسایل و یا تمیز کردن محل و میز کار خود بسیاری از آنها را دور بریزید . ولی با دیدن یک خودکار تبلیغاتی ممکن است این فکر به ذهنتان خطور کند که ، جدا از معرفی یک برند یا شرکت ، این خودکار وسیله ای است که روزی به کار می آید و در زمانی که به دنبال خودکاری برای یادداشت یک متن ضروری می گردید به یاد آن می افتید و قطعا از دور انداختن آن خودداری می کنید . یا همینطور لیوان های تبلیغاتی ، سررسید تبلیغاتی ، سررسید اختصاصی و حتی کوچکترین هدایا تبلیغاتی مانند جاکلیدی تبلیغاتی و خودکار تبلیغاتی و لیوان تبلیغاتی و … با نام شرکت شما در کنار مشتری می ماند و این ، رابطه بین شما و مشتریانتان را قطع نخواهد کرد .
از فواید هدایا تبلیغاتی مطرح شدن نام موسسه ، شرکت ، بنگاه تجاری ، برند و … است. پخش هدایا تبلیغاتی یکی از موثر ترین روش ها جهت بازاریابی می باشد. به گونه ای که با درج کردن نام تجاری خود بر روی کالاهایی که مشتریان در زندگی روزانه خود از آن ها استفاده کنند،شما می توانید جایگاه برند خود را در اذهان عموم بالا ببرید.
هدایا تبلیغاتی تنوع فراوان دارند. برای ارائه خدمات به بخش های مختلف می توانید از انواع متفاوت هدایای خود بسته به محل ارائه خدمات استفاده کنید و این موضوع جهت بازاریابی در مکان های مختلف نمود بیشتری پیدا میکند.
از هدایا تبلیغاتی به علت کم هزینه بودن می توان به طور گسترده جهت بازاریابی استفاده نمود. به طور مثال اگر قصد بازاریابی در نمایشگاه ها و سمینارها را داشته باشید به راحتی می توانید تبلیغات خود را در سطوح گسترده ارائه نمایید.
از دیگر فواید هدایا تبلیغاتی این است که می توانید اطلاعات خود را نظیر شماره تماس و محل کار و … در معرض دید طیف گسترده ای از مخاطبان قرار دهید. وقتی برای ارائه خدمات به جایی می روید میتوانید به همراه کارت ویزیتتان یکی از هدایا تبلیغاتی خود را در اختیار شرکت ها قرار دهید که در این صورت اثر قابل توجهی در تبلیغ کار شما خواهد گذاشت.
عموما شرکت ها برای خرید و ارسال هدایا تبلیغاتی به مشتریان و مخاطبان دارای دسته بندی هایی بر اساس نوع مخاطب می باشند. بر اساس این دسته بندی مشتریان یا مخاطبان دارای درجه اهمیت مختلفی برای شرکت می باشند. لذا شرکت ها بر اساس این اهمیت اقدام به خرید هدایا تبلیغاتی می کنند. برای مشتریان معمولی هدایا تبلیغاتی ساده و ارزان انتخاب می شود و برای مشتریان با اهمیت از هدایا تبلیغاتی مدیریتی و نفیس استفاده می گردد.

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *