سررسید اختصاصی 95

سررسید اختصاصی ۹۵ را با کیفیت تهیه نمایید

سررسید اختصاصی ۹۵ هدیه ای است که می بایست به مدت حداقل یکسال و بطور مکرر توسط شخص هدیه گیرنده مورد استفاده قرار گیرد. همچنین سالنامه اختصاصی هدیه داده شده، نماد و یادآور شرکت یا برند شما در دست مشتریان یا مخاطبان شما است. بنابراین کیفیت آن به لحاظ طراحی ، چاپ و یا ساخت از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
در این مقاله به معرفی عوامل موثر بر کیفیت سررسید اختصاصی پرداخته شده است. این عوامل عبارتند از:
  1. کیفیت صحافی سررسید اختصاصی ۹۵ :
کیفیت صحافی از مهمترین عوامل در تعیین طول عمر یا دوام سررسید اختصاصی است. سررسیدی که کیفیت صحافی آن پایین باشد، پس از مدتی صفحات آن از هم جدا شده و حتی متلاشی می شود.
  1. کیفیت جلد سررسید اختصاصی ۹۵:
کیفیت جلد به دو عامل مرغوبیت پوشش بکار رفته و نحوه ساخت جلد سررسید وابسته است. تاثیرگذار ترین قسمت یک سررسید جلد آن است. از معروف ترین نوع جلد در چاپ سررسید اختصاصی می توان جلد سلفون، جلد چرم، جلد گالینگور و جلد ترمو را نام برد.
  1. کیفیت جلد چسبانی سررسید اختصاصی ۹۵ :
جلد چسبانی یکی از مراحل مهم صحافی محسوب می شود. چنانچه جلد چسبانی با دقت صورت نگیرد، به مرور زمان و در اثر استفاده مکرر، جلد از داخل سررسید جدا می شود. همچنین عدم دقت در جلد چسبانی تاثیری منفی بر ظاهر سررسید اختصاصی خواهد گذاشت.
  1. کیفیت کاغذ و چاپ داخلی سررسید اختصاصی ۹۵ :
کاغذ مورد استفاده در سررسید دارای انواع گوناگون و سطوح کیفی متفاوت است. کشور سازنده کاغذ، اغلب نشان دهنده میزان کیفیت آن است. در بازار ایران، کاغذ های ساخت اندونزی به عنوان کاغذ مرغوب و کاغذ های چینی به عنوان کاغذ نا مرغوب شناخته می شوند. نوع کاغذ استفاده شده تاثیر بسزایی بر کیفیت و قیمت نهایی سررسید اختصاصی دارد.
چاپ صفحات داخلی یکی از مهمترین مراحل تولید سررسید است. کیفیت چاپ اوراق داخلی ( کاغذ های تحریر و لت های گلاسه ) به تکنولوژی دستگاه چاپ مورد استفاده ، نوع مرکب و میزان مهارت و دقت اپراتور چاپ وابسته است. یک چاپ با کیفیت دارای ویژگی هایی مانند تراکم رنگ بالا، زنده بودن رنگ، یکدست بودن رنگ ، عدم تغییر در محل چاپ اجزا و روی هم خوری مناسب است.
  1. کیفیت لیزر و حک لوگو روی سررسید اختصاصی ۹۵ :
روش های گوناگونی برای درج یا حک لوگو روی جلد سررسید وجود دارد. از آنجا که لوگوی روی جلد، نشان دهنده هویت سازمان سفارش دهنده آن است، می بایست دقت و تکنولوژی لازم جهت هر چه بهتر نمایش دادن لوگو بکار گرفته شود.
  1. کیفیت طراحی سررسید اختصاصی ۹۵:
طراحی سررسید تاثیر بسزایی بر کیفیت ظاهری آن خواهد داشت. علاوه بر نوع جلد و قطع سررسید، عواملی مانند نحوه طراحی صفحات، چیدمان اعداد و نوشته ها، فونت های بکار رفته ، ترکیبات و فواصل و رنگ بندی صفحات داخلی سررسید نیز از عوامل تاثیرگذار بر جذابیت بصری سررسید خواهند بود. ارزیابی میزان زیبایی طراحی، به سلیقه و دیدگاه سفارش دهنده بستگی دارد. اما در انتخاب تولید کننده مورد نظر، میزان توجه وی به عوامل زیبایی شناختی و نوآوری در طراحی را مد نظر قرار دهید.
همچنین چنانچه قصد دارید لت گلاسه به سررسید خود اضافه نمایید و یا سررسید با جلد سلفونی سفارش دهید، حتما تولید کننده ای را برگزینید که با دارا بودن آتلیه تخصصی طراحی ، بتواند شما را طراحی این موارد یاری کند.

منبع:برگ سبز

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *