تبلیغات اثرگذار - گیفت 80

چرا بعضی از تبلیغات اثرگذار نیستند؟

سطح فروش در تبلیغات:

اگر سطح فروشتان پایین است و قصد تبلیغ دارید باید توجه داشته باشید که كاملا منطقی است تا زمانی كه مردم چیزی در مورد محصول یا خدمات شما نشنیده‌اند یا ذهنیت بدی نسبت به آن دارند، به سمت آن نخواهند رفت. اگر به اندازه كافی در رسانه‌ها سرمایه‌گذاری و تبلیغ كنید تا در میان همهمه سایر شركت‌ها برجسته شوید و همچنین پیشنهادات مطلوبی برای مشتریان داشته باشید، در آن صورت است كه تبلیغات می‌تواند آگاهی مردم را نسبت به شركت افزایش دهد و نگرش آنان را نسبت به شما بهبود بخشد. اما نخستین گام این است كه دریابید چرا فروشتان در سطح پایینی قرار دارد.

اگر فروش شما پایین است و علت این است كه نقصی در محصول شما وجود دارد، بهتر است كه تبلیغات خود را تا زمانی كه نقص به وجود آمده را رفع نكردید، به صورت موقت متوقف كنید. در غیر این صورت، افراد بیشتری محصول شما را امتحان خواهند كرد و تجربه‌ای نسبت به محصول شما پیدا خواهند كرد. در واقع این امر موجب كاهش فروش و خدشه‌دار شدن اعتبار برند شما در بلندمدت می‌شود. قطعا تعجب خواهید كرد كه اخبار ناخوشایند پیرامون شركت شما با سرعتی بالا میان مشتریان ناراضی ردوبدل می‌شود. پس از رفع نقص به وجود آمده، دوباره تبلیغات خود را آغاز كنید. بهتر است اعلام كنید كه مشكل به وجود آمده حل شده است. مشتریان از صداقت شما شگفت‌زده خواهند شد. اگر نتوانستید مشكل را حل كنید، محصول را از رده خارج كنید. ادامه فروش محصول، بیشتر به شما آسیب وارد می‌كند، نه تنها به محصول بلكه، به برند شركت شما.

زمان تبلیغات:

زمان مناسب برای تبلیغ از اهمیت ویژه ای برخوردار است . اغلب كسب و كارها نقطه اوجی دارند كه در آن زمان این احساس وجود دارد كه زمان مناسب‌تری برای افزایش تبلیغات است. در واقع بهتر است كه كمی پیش از نقطه اوج خرید، زمانی كه مشتریان درباره برنامه خریدهای آتی خود فكر می‌كنند، تبلیغات خود را افزایش دهید.

روش تبلیغات :

اگر شما برای مدت بسیار طولانی به یك روش تبلیغ كنید، مردم به مرور زمان كمتر و كمتر به تبلیغ شما توجه خواهند كرد. حتی در موارد تشدید یافته، تبلیغات شما می‌تواند موجب آزرده‌خاطرشدن مشتریان بالقوه شود.

ایجاد حالت یكنواختی در تبلیغات می‌تواند ردیابی شود و مورد سنجش قرار گیرند، پس شما می‌توانید كه ایجاد این وضعیت را به حداقل برسانید. بهترین برنامه‌های تبلیغاتی می‌توانند سال‌ها اجرا شوند بدون آنكه احساس یكنواختی در افراد ایجاد كنند، چرا كه غیرمنتظره هستند یا به طور مداوم بر پایه همان قالب گذشته، نوسازی می‌شوند، اما اگر مشتریان از دیدن آنها خسته شده باشند، ادامه تبلیغات بیشتر می‌تواند زیان‌بار باشد.

محتوای تبلیغات:

اگر شما فروشنده ای هستید که با شرکت های مختلف در ارتباط باشد یا شرکتی هستید که به افراد خدمات ارائه می کنید، در هر صورت گاهی مجبور خواهید شد که ارزشهای خود را از طریق تبلیغات نوشتاری، تلویزیونی، تماس های تلفنی و یا حضور در جلسات به اطلاع مشتری برسانید . موفقیت در توجیه مشتریان، موفقیت در تجارت است .

آزمایش تبلیغات:

به منظور اطمینان از كاركرد مناسب تبلیغات خود از تحقیقات استفاده كنید. شما می‌توانید به سرعت،‌ واكنش مشتریان را نسبت به تبلیغات شركت مورد آزمایش قرار دهید.

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *