چاپ اختصاصی سررسید 97 | چاپ اختصاصی سالنامه 97 به صورت حرفه ای

چاپ اختصاصی سررسید ۹۷ | چاپ اختصاصی سالنامه ۹۷ به صورت حرفه ای

نویسنده: حامد قربانی

طراحی و چاپ اختصاصی سررسید ۹۷ ( چاپ اختصاصی سالنامه ۹۷) در واحد چاپ اختصاصی سررسید ۹۷ چیلیپ با نام تجاری نشر سپند در ۴ مرحله اصلی انجام می شود:

طراحی:

نشر سپند با ۱۵ سال تجربه موفق در زمینه طراحی و چاپ سررسید اختصاصی ( چاپ سالنامه اختصاصی ) و عمومی ، با دارا بودن کادر حرفه ای طراحی و همکاری با شرکت ها و سازمان های بزرگی همچون بانک صادرات، بانک رفاه، بانک شهر، شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی، شرکت فولاد پایا، بلور و شیشه کاوه، شرکت نفت ایرانول، شرکت سنگ پارسیان، شرکت سنگ ایران ماربل و … آماده ارائه همکاری با تمامی شرکت ها و سازمان ها در راستای طراحی و چاپ اختصاصی سررسید ۹۷ شما به صورت طراحی اختصاصی صفحات داخلی و جلد سررسید با نام و نشان تجاری و اطلاعات شما می باشد.

چاپخانه چاپ اختصاصی سررسید ۹۷ ( چاپ اختصاصی سالنامه ۹۷ ):

کیفیت چاپ اختصاصی سررسید ۹۷ ( چاپ اختصاصی سالنامه ۹۷ ) به عوامل مختلفی مانند مرکب استفاده شده، به روز بودن دستگاه ها و تجهیزات چاپ، نیروی متخصص نظارت بر چاپ و … بستگی دارد. یکی دیگر از نقاط قوت نشر سپند استفاده از چاپخانه مجهز، تجهیزات چاپ افست پیشرفته و همچنین نظارت کامل بر تمامی مراحل چاپ سررسید اختصاصی شماست. چاپ اختصاصی سررسید ۹۷ ( چاپ اختصاصی سالنامه ۹۷ ) شما به صورت تک رنگ، دو رنگ، چهاررنگ، با مرکب درجه یک توسط به روزترین دستگاه های چاپ و به صورت کاملا حرفه ای انجام می پذیرد.

چاپ اختصاصی سررسید 97 | چاپ اختصاصی سالنامه 97 به صورت حرفه ایمرحله جلدسازی و صحافی در چاپ اختصاصی سررسید ۹۷ ( چاپ اختصاصی سالنامه ۹۷ )

جلد سازی:

واحد جلدسازی نشر سپند، آمیخته ای از هنر و صنعت و نوآوری را در اختیار گرفته است و تولید و جلدسازی سررسید با انواع چرم های پیتون، ترنس، ویس و پوست ماری و جلدهای متنوع دیگر مانند جیر، کنفی، ترمو، هارمونی و گلینگور در ابعاد مختلف وزیری، رقعی و اروپایی با کیفیت بالا آماده جلدسازی حرفه ای سررسید به صورت اختصاصی می باشد. جلد به صورت چاپ اختصاصی سررسید ۹۷ ( چاپ اختصاصی سالنامه ۹۷ ) بر روی سررسید شما می تواند به صورت چاپ اختصاصی جلد، حکاکی، داغی و یا پلاک های فلزی شامل نام و نشان تجاری و اطلاعات شما باشد.

صحافی:

آخرین گام در تولید و چاپ اختصاصی سررسید ۹۷ ( چاپ اختصاصی سالنامه ۹۷ ) شما پس از چاپ صفحات داخلی و جلدسازی، صحافی سررسید شماست که شامل مراحل مختلف تا کردن، ترتیب کردن یا همان قرار دادن فرم های تاشو در کنار هم، ته دوزی کردن، جلدگذاری و برش نهایی می باشد. واحد صحافی نشر سپند با دارا بودن کادر متخصص، تجهیزات و ماشین آلات پیشرفته صحافی آماده ارائه خدمات در راستای تولید و چاپ اختصاصی سررسید ۹۷ ( چاپ اختصاصی سالنامه ۹۷ ) شما با کیفیت بالا و در سریع ترین زمان می باشد.

    دیدگاه‌ها 2s

  1. سلام خوب هستين
    نمونه تقويم روميزي لإيه باز فنري ٩٧ مي خوام

    • با سلام.
      با تشکر از شما
      تقویم سال ۱۳۹۷ با مناسبت های کامل هنوز توسط مرکز تقویم موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران به طور رسمی منتشر نشده است.
      لطفا جهت اطلاع رسانی سامانه پیامکی فایل های لایه باز تقویم در قسمت ثبت شماره فایل های لایه باز تقویم، شماره خود را وارد نموده و دکمه ثبت را بزنید. به محض آپلود فایل های لایه باز تقویم های رومیزی و دیواری از طریق پیامک به شما اطلاع رسانی خواهد شد.

      برای ثبت شماره لطفا بر روی لینک مقابل کلیک کنید: ثبت شماره جهت اطلاع رسانی تقویم

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *