هدایای تبلیغاتی - گیفت 80

نقش هدیه های تبلیغاتی در  فروش و حضور تاثیرگذار در نمایشگاه ها

   هدیه های تبلیغاتی در افزایش فروش محصولات نقش بسیار مهمی ایفا می کند، استفاده از هدیه های تبلیغاتی می تواند مشتریانی را که تبلیغات شرکت ها را در رسانه یا جاهای دیگر دیده اند بسوی شرکت ها سوق دهد و آنها را به برقراری تعامل ترغیب نماید. هدیه های تبلیغاتی عاملی است که موجب شناساندن شرکت شما به مشتریان می شود . هدیه های تبلیغاتی با کیفیت و زیبا نشان از پرستیژ شرکت شما دارد و شخصیت حرفه ای شما را به مشتریان نشان می دهد.

یکی از مزیت های ارسال هدیه های تبلیغاتی این است که نام شما به وسیله آن هدیه در ذهن مخاطب ماندگار می شود و در زمان خرید محصولات به صورت نا خودآگاه نام شما در ذهن مشتری تداعی می گردد. هرچه این هدیه زیباتر و با کیفیت تر باشد ، نام شما در ذهن مشتری ماندگارتر و قابل اعتمادتر خواهد بود.

   فروشندگان با تجربه می دانند که بیشتر خریدهای مشتریان تحت تاثیر هیجانات و احساسات آنها شکل می گیرد و منطق نقش کمتری در خرید دارد . اگر شما بتوانید توجه مشتریان بالقوه را جلب نمایید و به علایق و خواسته های آنها پاسخ دهید، قادر خواهید بود به سرعت بر تصمیم گیری های خرید آنها تاثیر گذار باشید و آنها را به مشتریان بالفعل تبدیل کنید . مشتریان وفادار برای خود داشته باشید . در حالت عادی ارسال هدیه های تبلیغاتی با منظور احترام نهادن به مشتریان بسیار مهم می باشد. حال اگر با یک انتخاب هوشمندانه و با شناخت از نیازهای مشتریان اقدام به خرید و ارسال هدیه های تبلیغاتی متناسب با آن نیازها نمایید به طور حتم تاثیر گذاری آن صد چندان خواهد بود و مشتری آن هدیه را که صرفا برای تبلیغات بوده است را نگه خواهد داشت و از آن استفاده خواهد کرد و نام شرکت شما همیشه در جلوی چشم مشتری خواهد بود .

نقش هدیه های تبلیغاتی در حضور تاثیرگذار در نمایشگاه ها

در مطالعه ای که در خصوص نمایشگاه ها انجام شده است نشان داده شد که هدیه های تبلیغاتی نقش چشم گیری بر میزان بازدید از غرفه ی نمایشگاهی شرکت ها دارند. در این مطالعه جامع یک شرکت با ارسال ۴۹۰۰ نامه از مشتریان بالقوه برای بازدید از غرفه خود در نمایشگاه دعوت به عمل آورد. بعضی از دریافت کنندگان دعوت نامه ها، هدیه های تبلیغاتی دریافت نکردند. برخی دیگر یک تا سه هدیه ی تبلیغاتی را قبل، هم زمان و بعد نمایشگاه دریافت کردند. این گروه بالاترین میزان بازدید از غرفه شرکت را تشکیل می دادند. نتایج تحقیق نشان داد در گروهی که در شرایطی که به همراه دعوت نامه اولیه هدیه ای تبلیغاتی فرستاده شود احتمال مراجعه افراد و تمایلشان برای بازدید از غرفه افزایش چشمگیری دارد. پس می توان با استفاده از هدیه های تبلیغاتی بازدید از غرفه نمایشگاهی را افزایش داد. افرادی که قبل، هم زمان و پس از بازدید از نمایشگاه هدیه ای به رسم یادبود از شرکت دریافت میکردند بالاترین میزان تاثیر پذیری (۱۱٫۶درصد) از حضور نمایشگاهی شرکت را داشته اند که نشان می دهد هدیه های تبلیغاتی در تاثیرگذاری بر مشتریان بسیار موثر است. همچنین (۵۱درصد) از این افراد تا مدت ها پس از پایان نمایشگاه دریافت این دعوت نامه را بخاطر داشتند و ۴۰ درصد از آن ها نگرش مثبت و علاقمندی خود را به محصولات و خدمات شرکت ابراز کردند.

سایر تحقیقات انجمن بین المللی هدیه های تبلیغاتی (Promotional Products Association International) نشان می دهد که ۷۱٫۶ درصد بازدیدکنندگانی که هدیه ای از غرفه شرکت دریافت می کنند نام و اطلاعات مرتبط با شرکت را تا مدت ها پس از برپایی نمایشگاه در خاطر دارند. ۷۶٫۳ درصد از بازدیدکنندگان پس از دریافت هدیه ای تبلیغاتی نگرش و دیدگاه مثبتی نسبت به شرکت و محصولات آن یافته اند و در بلند مدت در خاطر آن ها حک شده است.

 

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *