مرکز تخصصی چاپ و طراحی کاتالوگ و بروشور | چیلیپ

مرکز تخصصی چاپ و طراحی کاتالوگ و بروشور | چیلیپ

مدت زمان مطالعه: ۲:۳۰ دقیقه   | نویسنده: حامد قربانی

 

یک محصول پس از تولید برای ورود به بازار رقابتی قطعا نیاز به یک معرفی جامع و کامل دارد. این معرفی گاها شامل انواع آن محصول، رنگ بندی، کارکردهای محصول، نحوه استفاده و … دارد. برای معرفی موفق محصول خود راه‌های زیادی وجود دارد از جمله تیزرهای تلویزیونی، بازاریاب‌ها، بیلبوردها و بنرهای شهری و چندین و چند راه حل دیگر.

حال اگر بخواهید محصول خود را در کشورهای مختلف با زبان ها و فرهنگ‌های مختلف معرفی کنید به نظر شما چه اتفاقاتی خواهد افتاد؟!

آیا استفاده از تعداد زیادی بازاریاب متخصص در کشورهای مختلف با توجه به هزینه این کار و یا استفاده از تیزرهای تبلیغاتی مختلف با زبان و فرهنگ مختلف به کشورها با توجه به گزاف بودن هزینه های تیزر تلویزیونی، تصمیمی مقرون به صرفه است؟

چاپ و طراحی کاتالوگ و بروشور = استخدام بازاریاب چندزبانه متخصص

اما راه حل سریع و آسان برای پاسخ به این سوالات چیست؟ یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین ابزارهایی که کمک شایانی به برندها و شرکت‌ها کرده‌اند تا معرفی محصولات خود را به صورت کامل و با جذابیت بالا به مشتریان خود انجام دهند، چاپ و طراحی کاتالوگ و بروشور محصولات با ویژگی‌های خاص می‌باشد.

مزایای چاپ و طراحی کاتالوگ و بروشور محصولات :

از  مزایای چاپ و طراحی کاتالوگ و بروشور محصولات می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

بازاریابی محصولات را غیر حضوری انجام دهید:

معمولا استخدام چندین بازاریاب و آموزش به آنها جهت معرفی محصول شما و تمام ویژگی‌های آن به مشتریان و شرکت‌های مختلف کاری زمان‌بر و پرهزینه می باشد. ضمنا روند معرفی محصول نسبت به گذشت زمان معمولا بسیار کند پیش می رود. در اینکه وجود ارتباط حضوری با مشتری تاثیر بسیاری دارد شکی نیست اما چاپ و طراحی کاتالوگ و بروشور محصولات تا حدود زیادی می‌تواند جایگزین بسیار خوبی برای بازاریاب‌ها باشد تا بتواند وظایف معرفی محصول به طور کامل و جذاب را انجام دهد.

احساسات مشتریان را نادیده نگیرید:

یکی از مزایای چاپ و طراحی کاتالوگ و بروشور محصولات امکان استفاده از عکس های جذاب می‌باشد که حسن نظر مشتریان نسبت به برند و محصول شما را در پی دارد.

در بازارهای جدید قدرتمند ظاهر شوید:

برخی از محصولات قابلیت ارائه در بازارهای جدید منطقه‌ای و بین المللی را دارا می باشد. چاپ و طراحی کاتالوگ و بروشور محصولات می تواند با توجه به زبان و فرهنگ کشورهای مختلف محصول و برند شما را معرفی کند.

دیگر مزایای چاپ و طراحی کاتالوگ و بروشور محصولات

 شتاب معرفی محصول خود را بیشتر کنید:

با توجه به سهولت و سرعت در ارائه کاتالوگ و بروشور (نسبت به هزینه های صرف شده) معرفی برند و محصول شما می تواند توسط چاپ و طراحی کاتالوگ و بروشور محصولات به شکلی جذاب خیلی سریع به جامعه هدف شما معرفی شود.

محصول خود را کامل معرفی کنید:

حتی شما اگر گزینه تیزرهای تبلیغاتی تلویزیونی را برگزیده باشید به دلیل هزینه‌های بسیار سنگین تیزرها فرصت معرفی کامل محصول خود را نخواهید داشت که این امر در قالب چاپ و طراحی کاتالوگ و بروشور محصولات شرکت شما امکان پذیر است.

فروش خود را بیشتر کنید:

با توجه به مزایایی که در ۵ مورد قبلی در مورد چاپ و طراحی کاتالوگ و بروشور محصولات گفته شد شما به راحتی و سرعت بالا می توانید محصول خود را معرفی کنید، فروش خود را بالا ببرید و سود بیشتری به دست آورید.

واحد چاپ و طراحی کاتالوگ و بروشور محصولات چیلیپ با بیش از ۲۰ سال تجربه موفق، همکاری با شرکت هایی مختلفی از جمله شرکت نفت ایرانول، شرکت کاچیران، بلور و شیشه کاوه، شرکت فولاد پایا، شرکت نفت بهران و … در کارنامه خود داراست و آماده ارائه خدمات خود در راستای چاپ و طراحی کاتالوگ و بروشور محصولات به شرکت‌ها، ارگان‌ها و مراکز تولیدی و صنعتی می‌باشد.

جهت مشاوره و سفارش با کارشناسان چیلیپ تماس بگیرید: ۰۲۱۷۷۶۵۳۳۸۵

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *