فایل لایه باز بنر تبلیغاتی

فایل لایه باز بنر تبلیغاتی

نویسنده: حامد قربانی

امروزه اگر به هر سمت شهر خود نگاهی بیندازیم در گوشه و کنار آن ابزار های تبلیغاتی زیادی را در اطراف خود می بینیم. یکی از این ابزارها که بسیار مورد استفاده قرار می گیردبنرهای تبلیغاتی هستند. در گذشته ای نه چندان دور برای تبلیغات به این شکل از پارچه نویسی استفاده می کردند.ولی امروزه با پیشرفت دانش و تکنولوژی دستگاه های چاپ بنر قوی وجود دارد که در عرض چند دقیقه طرح های بسیار زیبایی را بر روی بنر چاپ می کنند. یکی از مزایای این امر این بود که محدودیت طرح و زمان گذشته وجود ندارد و فقط کافی ست طراحان فایل لایه باز بنر تبلیغاتی و بنرهای مختلف دیگر را در فتوشاپ یا نرم افزار های دیگر طراحی و پیاده سازی کنند و یا فایل لایه باز بنر تبلیغاتی را از فروشگاه های اینترنتی دانلود کرده و بر روی آنها اصلاحاتی را انجام دهند.

دسته بندی انواع فایل لایه باز تبلیغاتی

اگر بخواهیم گزینه دوم یعنی استفاده از فایل لایه باز بنر تبلیغاتی آماده را مورد استفاده قرار دهیم باید توجه کنیم که فایل لایه باز بنر تبلیغاتی موجود در اینترنت انواع بسیار زیاد و متنوع دارد که با توجه به نوع محصول ، محل استفاده بنر، ابعاد بنر و … مورد استفاده خود را انتخاب کنید.فایل لایه باز بنر تبلیغاتی های موجود دسته بندی های متفاوتی داردکه در زیر به چند نمونه از آنها می پردازیم.

  • فایل لایه باز بنر تبلیغاتی فرهنگی و مذهبی
  •  بنرهای تبلیغاتی رویداد های ملی و بین المللی
  • فایل لایه باز تبلیغاتی مشاغل و کسب و کارهای مختلف
  • و…

که هر کدام ویژگی های و سبک طراحی های خاص خود را دارند. فایل لایه باز بنر تبلیغاتی در طراحی بنر های تبلیغاتی شهری بیلبوردهای جاده ای، تابلوی مغازه ها و تابلوهای مختلف کاربرد دارد. از جمله نکاتی باید در طراحی فایل لایه باز بنر تبلیغاتی باید بدان توجه نمود ابعاد بنر و تنظیمات رنگ ها و طراحی بر اساس چاپ می باشد که در صورت رعایت نکردن این موارد، در چاپ فایل بر روی بنر به مشکلاتی از قبیل به هم ریختگی رنگ ها می خوریم.

وب سایت چیلیپ با دارا بودن طراحان خلاق و حرفه ای طراحی فایل لایه باز بنر تبلیغاتی بر اساس دسته بندی های مختلف انجام داده و در فروشگاه فایل لایه باز و در قسمت بنر آنها را جهت استفاده در اختیار شما عزیزان قرار داده است.

جهت مشاهده فروشگاه طرح لایه باز بنر بر روی لینک مقابل کلیک کنید: دانلود طرح بنر لایه باز 

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *