غرفه سازی نمایشگاهی | غرفه آرایی

غرفه سازی نمایشگاهی | غرفه آرایی نمایشگاهی داخلی و خارجی

نویسنده: حامد قربانی

تاثیر غرفه سازی نمایشگاهی و غرفه آرایی نمایشگاهی حرفه ای شرکت ها:

در واقع اگر بخواهیم تعبیری برای نمایشگاه ها در نظر بگیریم می توانیم بگوییم نمایشگاه پلی ارتباطی ست بین شرکت ها (صاحبان مشاغل) با یکدیگر و با علاقه مندان و مشتریان است. بسیاری از شرکت ها با حضور فعال در نمایشگاه های داخلی، خارجی و بین المللی فرصت مناسبی جهت تعامل با شرکت های همکار و همچنین یافتن بازارهای فروش جدید و کسب سود بیشتر می باشد. اما آنچه که در یک حضور نمایشگاهی موفق نقش به سزایی را ایفا می کند غرفه سازی نمایشگاهی و غرفه آرایی می باشد. در واقع می توان گفت سبک و سیاق طراحی و غرفه سازی نمایشگاهی و غرفه آرایی یک شرکت در یک نمایشگاه داخلی و یا خارجی نشان دهنده قدرت و اعتبار آن شرکت می باشد.

و اما غرفه سازی نمایشگاهی بسته به جایگاه غرفه ای که به شرکت ها واگذار می کنند متفاوت می باشد. اگر بخواهیم به جایگاه های مختلف یک نمایشگاه جهت غرفه آرایی اشاره کنیم می توانیم جایگاه های زیر را نام ببریم:

  • غرفه نمایشگاهی خطی (ردیفی): قابل مشاهده فقط از یک سمت
  • غرفه نمایشگاهی نبشی (گوشه): قابل مشاهده از دو سمت
  • غرفه نمایشگاهی شبه جزیره ای (انتهایی): قابل مشاهده از سه سمت
  • غرفه نمایشگاهی جزیره ای: قابل مشاهده از ۴ سمت_ بهترین جایگاه

در نمایشگاه ها حضور حرفه ای داشته باشید…

آخرین گزینه یعنی غرفه نمایشگاهی جزیره ای جزو با ارزش ترین غرفه ها از لحاظ تبلیغاتی_نمایشی به شمار می روند و همچنین از هزینه های غرفه سازی نمایشگاهی و غرفه آرایی بالاتری نیز برخوردار هستند. واحد غرفه سازی نمایشگاهی و غرفه آرایی چیلیپ با چندین سال تجربه موفق و همکاری با چندین شرکت بزرگ در سال های متمادی توانسته است گام موثری در حضور قدرتمند این شرکت ها در عرصه نمایشگاه های داخلی، خارجی و بین المللی بردارد. تیم متخصص چیلیپ آماده هرگونه همکاری با شرکت ها، سازمان ها و مجموعه ها در راستای غرفه سازی نمایشگاهی و غرفه آرایی با عالی ترین سطح می باشد.

مطالب دیگر ما را از دست ندهید: طراحی غرفه نمایشگاهی

جهت مشاوره (رایگان) و سفارش تماس بگیرید: ۷۷۶۵۳۳۸۵_۰۲۱

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *