طراحی و چاپ کاتالوگ تبلیغاتی | چاپ بروشور حرفه ای

نویسنده: حامد قربانی

مدت زمان زیادی از پیدایش ابزارهای تبلیغاتی کاتالوگ و بروشور تبلیغاتی نمی گذرد. ایده طراحی و چاپ کاتالوگ تبلیغاتی و بروشور در اواسط قرن بیستم و در رکود اقتصادی پس از جنگ جهانی دوم به ذهن جامعه صنعتی و سرمایه داری رسید. با پیشرفت تکنولوژی رفته رفته این ابزار تبلیغاتی نیز شناخته تر شد تا جایی که امروزه طراحی و چاپ کاتالوگ تبلیغاتی و چاپ بروشور حرفه ای جزو مهم ترین ابزار های مورد نیاز هر شرکت، سازمان و یا مجموعه ای برای معرفی محصولات و یا خدمات خود می باشد. طراحی و چاپ کاتالوگ تبلیغاتی که معادل فارسی آن کالانما می باشد در واقع به صورت یک کتاب با تعداد صفحات محدود (معمولا بین ۸ تا ۳۲ صفحه) انجام می شودکه شامل تصاویر محصولات، توضیحات جزئی محصولات و موارد دیگر است.

از دیگر اقدامات شرکت ها چاپ بروشور حرفه ای می باشد که یک نوع ابزار اطلاع رسانی و تبلیغاتی سریع به شمار می رود. از تفاوت هایی که بین طراحی و چاپ کاتالوگ تبلیغاتی و چاپ بروشور حرفه ای وجود دارد می توان به تعدا صفحات کمتر (که معمولا چاپ بروشور حرفه ای به صورت تک برگ و دارای لت انجام می شود) ، استفاده از تصاویر کمتر در بروشور و توضیحات کلی در باره محصول به دلیل عدم وجود فضا اشاره کرد. هرچه طراحی و چاپ کاتالوگ تبلیغاتی و چاپ بروشور حرفه ای جذاب تر و خلاقانه تر صورت گیرد می تواند حس اعتماد بیشتر و جذب مشتریان بیشتری را به همراه داشته باشد.

واحد طراحی و چاپ کاتالوگ تبلیغاتی و چاپ بروشور حرفه ای چیلیپ:

واحد طراحی و چاپ کاتالوگ تبلیغاتی و چاپ بروشور حرفه ای چیلیپ با دارا بودن کادر تخصصی طراحی ، مجهز بودن به سیستم عکاسی پیشرفته و هلی شات با کیفیت بسیار بالا و داشتن دستگاه ها و تجهیزات چاپ افست و دیجیتال در کوتاهترین زمان، کیفیت بالا و مناسبترین قیمت از گام اول طراحی تا چاپ کاتالوگ تبلیغاتی و چاپ بروشور حرفه ای و اختصاصی شما به صورت کامل در کنار شماست. لازم به ذکز است خدمات مشاوره در این واحد به صورت رایگان انجام می شود.

تلفن مشاوره (رایگان) و سفارش : ۷۷۶۵۳۳۸۵_۰۲۱

در زیر چند نمونه از طراحی و چاپ کاتالوگ تبلیغاتی توسط تیم طراحی و چاپ چیلیپ را مشاهده می کنید. جهت مشاهده نمونه کاتالوگ ها و بروشور های بیشتر از واحد کاتالوگ و بروشور چیلیپ دیدن فرمایید: واحد کاتالوگ و بروشور چیلیپ

طراحی و چاپ کاتالوگ تبلیغاتی | چاپ بروشور حرفه ای

طراحی و چاپ کاتالوگ تبلیغاتی | چاپ بروشور حرفه ای

طراحی و چاپ کاتالوگ تبلیغاتی | چاپ بروشور حرفه ای

SaveSave

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *