طراحی و ساخت بج سینه | ساخت نشان سینه

طراحی و ساخت بج سینه | ساخت نشان سینه به صورت حرفه ای

نویسنده: حامد قربانی

طراحی و ساخت بج سینه یا همان ساخت نشان سینه از جمله فعالیت های تشریفاتی در راستای برندسازی و طراحی هویت بصری سازمانی به حساب می آید. ساخت نشان سینه برای کارکنان یک مجموعه، شرکت و یا ارگان نمادی از تعلق کارکنان به آن شرکت می باشد. بدون شک شرکتی که طراحی و ساخت بج سینه اختصاصی خود را برای کارکنان انجام می دهد با حضور در جلسات، سمینارها، کنفرانس هابا قدرت، اعتبار و یکپارچگی بیشتری ظاهر شده و همین امر به ظاهر ساده در راستای برندسازی تاثیر به سزایی دارد. از بجِ سینه با نام های دیگری همچون نشان سینه، گل سینه، اتیکت سینه، پلاک سینه و… نیز یاد می شود.

و اما طراحی و ساخت  بج سینه یا همان ساخت نشان سینه به دو صورت چاپی و اسیدکاری انجام می شود. در حالت چاپی اطلاعات و تصویر رنگی به روی صفحه صاف در ابعاد سفارشی چاپ و استفاده می شود ولی در نوع اسیدکاری بر روی فلز به صورت برش، حکاکی و رنگ آمیزی کار می شودتا در نهایت به طرح مورد نظر برسیم.

طراحی و ساخت بج سینه | ساخت نشان سینهطراحی و ساخت بج سینه به شما اعتبار می دهد…

از دیگر نکاتی که باید در هنگام طراحی و ساخت بج سینه ( ساخت نشان سینه ) بدان توجه کنید این است که می خواهید پلاک سینه ی اختصاصی شما برای اتصال به صورت آهنربایی باشد و یا سوزنی. معمولا نحوه اتصال پلاک هایی که به روش اسیدکاری درست می شوندبه صورت سوزنی می باشد. ساخت نشان سینه علاوه بر اینکه معمولا از جنس فلز ساخته می شوندمی توانند از جنس های دیگری همچون پلکسی و مولتی استایل و توسط دستگاه برش لیزری غیر فلزات نیز ساخته می شود.

واحد طراحی و ساخت بج سینه چیلیپ با چندین سال تجربه و همکاری با ارگان ها و شرکت های مختلف همچون بانک ملت، شهرداری و … آماده همکاری با ارگان ها، شرکت ها و سازمان ها در راستای طراحی و ساخت بج سینه یا همان ساخت نشان سینه را دارا می باشد.

مطالب دیگر ما را از دست ندهید: خدمات برش و حکاکی لیزری

جهت مشاوره، استعلام قیمت و سفارش تماس بگیرید: ۷۷۶۵۳۳۸۵_۰۲۱

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *