فایل لایه باز پوستر تبلیغاتی

۷ نکته از طراحی فایل لایه باز پوستر تبلیغاتی – قسمت اول

نویسنده: حامد قربانی

از پوستر حک شده بر روی پوست تا فایل لایه باز پوستر تبلیغاتی اینترنتی

در اواخر قرن نوزدهم پدیده ی تازه ای به نام پوستر به وجود آمد. امروزه پوستر ها یک ابزار تبلیغاتی پر کاربرد و پر طرفدار کاغذی هستند که در بین انواع ابزار های تبلیغاتی از جایگاه بسیار خوبی برخوردار شده اند. اگر به اطراف خود در راهروهای مترو، سالن های سینما و تئاتر، رستوران ها، فروشگاه های بزرگ و در کل مکان های پر تردد دقت کرده باشیدبدون شک پوسترهای زیادی را دیده اید که هر کدام به نوبه خود تبلیغ یک محصول یا یک رویداد را بر عهده دارند. معمولا این پوستر ها در ابعاد بزرگتر از A4 طراحی می شوند.

امروزه هم طراحان زیادی فایل لایه باز پوستر تبلیغاتی را طراحی کرده و جهت استفاده بر روی وب سایت های خود با عنوان دانلود فایل لایه باز پوستر تبلیغاتی به اشتراک می گذارند. اما در این مطلب به ۷ نکته ای که باید در استفاده از فایل لایه باز پوستر تبلیغاتی موجود در اینترنت توجه کرد پرداخته ایم.

نکات قابل توجه در استفاده از فایل لایه باز پوستر تبلیغاتی

۱_ توجه به تصاویر و سبک طراحی: بسیاری از طراحان در هنگام طراحی فایل لایه باز پوستر تبلیغاتی از سبک های متفاوتی استفاده می کنند. برخی از طراحان استفاده از عکس ها و طرح های متعدد و سبک شلوغ را جهت ارائه محصول یا خدمات ترجیح می دهند و در سبک برخی دیگر از سراحان فضاهای خالی بیشتر ، جهت تمرکز ذهنی مخاطب و استفاده یک تصویر مشاهده می شود. همچنین فونت های استفاده شده در یک پوستر بسیار مهم بوده و باعث جذب مخاطبین بیشتر در نگاه اول می شود. با توجه به نوع و ویژگی محصولات خود فایل لایه باز پوستر تبلیغاتی مناسب خود را انتخاب کنید.

جهت مشاهده ادامه این مطلب بر روی لینک مقابل کلیک کنید: ۷ نکته از طراحی پوستر – قسمت دوم

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *