طراحی فایل لایه باز سالنامه 97

۷ مرحله اصلی طراحی فایل لایه باز سالنامه ۹۷

نویسنده: حامد قربانی

طراحی فایل لایه باز سالنامه ۹۷ چگونه انجام می شود؟

همانطور که در مطلب ” طرح لایه باز سررسید ۹۷ ” اشاره شد سررسید ها یا همان سالنامه ها دفترچه های یادداشت روزانه ای هستند که برای نوشتن و یادآوری کارهای روزانه مورد استفاده کارمندان و مدیران قرار می گیرد. امروزه نیز سالنامه ها جزو ابزار های تبلیغاتی پربازده و محبوب در نوروز هر سال است. طراحی این سررسید ها به صورت اختصاصی و عمومی انجام می شود. شرکت ها و یا مجموعه های طراحی فایل لایه باز سررسید ۹۷ را جهت سهولت در کار طراحان دیگر با عنوان طراحی فایل لایه باز سالنامه ۹۷ در فضای سایت های خودشان به اشتراک می گذارند.

تیم حرفه ای طراحی فایل لایه باز سالنامه ۹۷ چیلیپ یکی از تولید کنندگان و طراحان سررسید است که با دقت و ظرافت خاص خود طراحی فایل لایه باز سالنامه ۹۷ را مطابق با تقویم و مناسبت ها موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران انجام داده و در اختیار شما قرار داده است. اما در اینجا به ۷ مرحله اصلی طراحی فایل لایه باز سالنامه ۹۷ توسط چیلیپ می پردازیم.

 

مراحل طراحی فایل لایه باز سالنامه ۹۷ توسط چیلیپ

طراحی فایل لایه باز سالنامه 97

۱_ اتود طراحی سالنامه با دست: تیم طراحی چیلیپ متشکل از طراحان متخصص و خلاق قبل از شروع پیاده ساری سالنامه در نرم افزار های کامپیوتری ابتدا چندین اتود دستی طراحی فایل لایه باز سررسید ۹۷ را بر روس کاغذ انجام می دهند.تا به نتیجه مطلوب برسند.

۲_طراحی فایل لایه باز سالنامه ۹۷ در نرم افزار های کامپیوتری:بعد از رسیدن به طرح مطلوب صفحات داخلی سررسید ، تیم طراحان چیلیپ به پیاده سازی این طرح ها در نرم افزار های کامپیوتری می پردازند. از نرم افزار های مورد استفاده در این واحد می توان به فتوشاپ و ایلوستریتور، به دلیل خروجی با کیفیت، رزولوشن بالا و قابلیت چاپ در ابعاد مختلف اشاره کرد.

جهت مشاهده قسمت دوم این مطلب بر روی لینک مقابل کلیک کنید: ۷ مرحله طراحی طرح سالنامه لایه باز ۹۷

جهت مشاوره (رایگان) ، طراحی و سفارش با ما تماس بگیرید: ۷۷۶۵۳۳۸۵_۰۲۱

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *