طراحی طرح لایه باز سالنامه 97

۷ مرحله طراحی طرح لایه باز سالنامه ۹۷ – قسمت دوم

نویسنده: حامد قربانی

در قسمت اول این مطلب ۲ مرحله از طراحی طرح لایه باز سالنامه ۹۷ ، یعنی اتود دستی طراحی و طراحی اولیه گرافیکی در نرم افزار های فتوشاپ و ایلوستریتور را بررسی کردیم و در اینجا به ۵ مرحله بعدی می پردازیم. جهت مشاهده قسمت اول این مطلب بر روی لینک مقابل کلیک کنید: ۷ مرحله طراحی فایل لایه باز سررسید ۹۷ – قسمت اول

۳_ اضافه کردن مناسبت ها : بعد از اتمام طراحی های گرافیکی روزهای مختلف در طرح لایه باز سالنامه ۹۷ اکنون نوبت به وارد کردن مناسبت های هر روز دقیقا مطابق با مناسبت های درج شده توسط موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران می رسد. علاوه بر این ناگفته نماند طراحان عزیز می توانند نام و نشان تجاری سفارش دهندگان خود را در صورتی که سررسید اختصاصی بخواهنددر صفحات داخلی طرح لایه باز سالنامه ۹۷ اضافه کنند.

۴_ نمونه گیری : در این مرحله چند صفحه که در طرح لایه باز سالنامه ۹۷ وجود دارد چاپ می شود تا کیفیت آن بر روی کاغذ و در هنگام چاپ نیز بررسی شود.

 

مراحل رفع ایراد، تایید نهایی و صفحه بندی طرح لایه باز سالنامه ۹۷

طراحی طرح لایه باز سالنامه 97

 

۵_ رفع ایرادات احتمالی : بعد از تایید مرحله چاپ تیم بررسی و نظارت چیلیپ به پیدا کردن ایرادات احتمالی در طرح لایه باز سالنامه ۹۷ مانند غلط های املایی، جا به جایی مناسبت ها، تنظیم رنگ ها و … می پردازند و آنها را برطرف می کنند.

۶_ تایید نهایی : بعد از بررسی دقیق و نظارت کامل بر اجزای مختلف طرح لایه باز سالنامه ۹۷ تولید شده تایید نهایی طرح انجام می شود و به قسمت بعد می رود.

۷_ صفحه بندی : بعد از تایید نهایی ، این طرح ها جهت صفحه بندی نهایی به برنامه Indesign برده می شود و در این مرحله چیدمان روزها و طرح لایه باز سالنامه ۹۷ به صورت کامل به اتمام می رسد و در اختیار شما عزیزان قرار می گیرد.

لازم به ذکر است تمام طرح لایه باز سررسید ۹۷ تولید شده توسط تیم طراحی چیلیپ به صورت وکتور با میفیت فوق العاده بالا و مناسب برای انواع سررسید ها بوده و همچنین قابلیت تغییر رنگ به صورت دلخواه را دارا می باشد.

جهت مشاوره ( رایگان ) ، طراحی و سفارش با ما تماس بگیرید: ۷۷۶۵۳۳۸۵_۰۲۱

 

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *