طراحی سررسید اختصاصی

طراحی سررسید اختصاصی:

صفحه معرفی سال: مشخصات دارنده سالنامه اختصاصی : شامل اطلاعات شخصی، اطلاعات تماس و اطلاعات ضروری
   تعطیلات رسمی سال در یک نگاه : شامل فهرستی از تعطیلات رسمی سال نو می باشد.
صفحه مشخصات دارنده و تعطیلات رسمی در یک نگاه
   سال در یک نگاه : معمولا در یک صفحه از سررسید اختصاصی یا سررسید عمومی، روزهای سال به تفکیک ماه نمایش داده می شود.
   کاغذ یادداشت سررسید اختصاصی :
معمولا در سالنامه هایی با حجم تقویم کم ( دو روز شمار ، هفته شمار و ماه شمار )، پس از قسمت تقویم، صفحاتی برای یادداشت قرار می گیرد. بهتر است در بالای صفحات یادداشت ، مکانی خالی برای نوشتن تاریخ وجود داشته باشد تا کاربر بتواند به راحتی به مدیریت صفحات بپردازد. لذا اگر سررسید اختصاصی سفارش می دهید، در صورت تمایل این مورد را از تولید کننده بخواهید. در سررسید دستیار اختصاصی که در فروشگاه سررسید گیفت ۸۰ موجود است این ویژگی ها وجود دارد.
این ویژگی بسیار مهم است زیرا فردی که از سررسید استفاده می کند تا پایان اوراق سررسید از آن استفاده خواهد کرد و چون صفحات سررسید تاریخ ندارند ، در هر تاریخ و صفحه ای دلبخواه می تواند یادداشت کند.
   دفترچه تلفن :
برخی از تولید کنندگان برای طراحی سررسید اختصاصی در پایان سالنامه تولید شده چند صفحه دفترچه تلفن قرار می دهند. این دفترچه تلفن غالبا با حروف الفبا تفکیک نمی شود. اما وجود این دفترچه تلفن مختصر می تواند برای کاربر سررسید اختصاصی بسیار مورد استفاده باشد.
   اطلاعات مهندسی :
برخی از تولیدکنندگان بنا بر نظر خود یا درخواست مشتریان، بخشی را تحت عنوان اطلاعات مهندسی به انتهای سالنامه اختصاصی اضافه می کنند. این بخش شامل جداول استاندارد و اعداد از پیش محاسبه شده است که برای برخی از مشتریان قابل استفاده است.
   سایر اطلاعات :
شامل شماره های تلفن ضروری، پیش شماره ها، اطلاعات جغرافیایی و . . . که برخی از تولید کنندگان در انتهای سررسیدهای عمومی تولیدی خود قرار می دهند.

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *