ساخت تیزر تلویزیونی تبلیغاتی موثر

۱۰ نکته طلایی ساخت تیزر تلویزیونی تبلیغاتی – قسمت آخر

نویسنده: حامد قربانی

در قسمت اول و دوم مطلب ۱۰ نکته طلایی ساخت تیزر تلویزیونی تبلیغاتی (لینک قسمت دوم) به مسائل و مشکلات بر سر راه ساخت تیزر تلویزیونی تبلیغاتی با کیفیت و موثر را بررسی کردیم. حال در قسمت آخر این مطلب به ۴ نکته پایانی می پردازیم:

۷_ زمان را بسیار جدی بگیرید: 

همانطور که گفته شد هزینه و زمان در ساخت تیزر تلویزیونی تبلیغاتی رابطه مستقیم با یکدیگر دارند. پس زمان ما محدود است. مدت زمان ساخت تیزر تلویزیونی تبلیغاتی در نعداد پخش (با توجه به هزینه) ناثیر خواهد گذاشت. فرض کنید شما یک پکیج یک دقیقه ای را انتخاب کرده اید. شما دقیقا به اندازه یک دقیقه فرصت تبلیغ و رساندن مفهوم و هدف خود را دارید حتی در حد چند ثانیه هم نمی توانید فراتر بروید. پس زمان را مدیریت کنید.

۸_ هدف از تبلیغ را تعیین کنید:

برخی از افراد با هدف نمایش بیشتر برند و در اصطلاح برندسازی اقدام به ساخت تیزر تلویزیونی تبلیغاتی میکنند و برخی دیگر صرفا هدف فراخوان ، پیشبرد فروش، جذب مشتریان و فروش بیشتر را دنبال می کنند. گرچه هدف اول نیز نهایتا به فروش و سود بیشتر ختم می شود ولی اشاره مستقیم به اقدامات پیشبرد فروش نمیکند. در کل باید بیندیشید چه چیز در اولویت تبلیغاتی شماست.

۹_ زمان پخش را با دقت انتخاب کنید:

هزینه های پخش آگهی بر روی آنتن از هزینه های ساخت تیزر تلویزیونی تبلیغاتی جداست. شما قرار است هزینه کنید پس درست هزینه کنید. پکیج های پخش متفاوتی وجود دارد که در زمان های مختتلفی انجام می شود. به تبع هزینه پخش آگهی در ساعت ۳ صبح بسیار کمتر از ۹ شب است و یا هزینه پخش آگهی در میان یک برنامه پرطرفدار تلویزیونی و یا یک بازی فوتبال حساس به تبع گران تر از یک زمان معمولی ست. بنا بر این با توجه به محصولات و حساسیت تبلیغات پکیج مناسب انتخاب کنید.

۱۰_ دفعات تکرار تیزر تبلیغاتی تلویزیونی

در قسمت بعد از انتخاب پکیج و زمان مناسب دفعات تکرار یک آگهی نقش مهمی در تاثیرگذاری آن آگهی در ذهن مخاطبان دارد و تکرا بیشتر، میل مشتریان بالقوه به خرید را بیشتر می کند.

بخش طراحی و ساخت تیزر تلویزیونی تبلیغاتی چیلیپ با داشتن کادر متخصص آماده ارائه خدمات به تمامی شرکت ها، سازمان ها و مجموعه های مختلف می باشد.

جهت مشاوره و سفارش با ما تماس بگیرید: ۷۷۶۵۳۳۸۵_۰۲۱

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *