دانلود طرح لایه باز کارت ویزیت

۴ نکته کلیدی در هنگام دانلود طرح لایه باز کارت ویزیت – قسمت دوم

نویسنده: حامد قربانی

در قسمت اول این مطلب ابتدا به تاریخچه و چگونگی به وجود آمدن آنها صحبت کردیم و سپس روش های موجود برای طراحی یک کارت ویزیت را نام بردیم و سپس به یکی از نکاتی که باید در هنگام استفاده از روش دوم یعنی دانلود طرح لایه باز کارت ویزیت و شخصی سازی آن بود را بررسی کردیم. حال در قسمت دوم این مطلب به چند نکته دیگر جهت دانلود طرح لایه باز کارت ویزیت مناسب برای شما می پردازیم:

۲_ استفاده از خلاقیت در کارت ویزیت

بدون شک تاکنون کارت ویزیت های بسیاری را دیده اید. هرکدام با ظاهر ساده و یا همراه با خلاقیت. خب مسلما کارت ویزیتی که طراحی آن خلاقیت به کار برده شده باشد تبعا باعث جذب مخاطب در نگاه اول شده و باعث می شود که برند شما در ذهن شخص ماندگارتر شود. پس در هنگام دانلود طرح لایه باز کارت ویزیت به خلاقیت در طراحی آن توجه نمایید.

۳_ تعادل در طراحی

کارت ویزیت قاعدتا از ترکیب گرافیک گرافیک و رنگ و نوشته به وجود آمده اند استفاده نا به جا از فونت ها و رنگ های مختلف، عدم ترکیب درست عناصر، زیادی شلوغ بودن کارت و مشکلاتی از این دست باعث بد فرم شدن شکل کارت ویزیت می شود.

۴_ جایگاهی برای درج تمام اطلاعات مهم

لوگو، نام شرکت و یا شخص ، آدرس ، تلفن و در کل اطلاعات تماس جزو رکن های اساسی یک کارت ویزیت است. در هنگام دانلود کارت ویزیت توجه داشته باشید که اولا این عناصر در آن وجود داردو ثانیا مکان های اختصاص داده شده به آنها مناسب باشد. واحد طراحی کارت ویزیت و همچنین بخش کارت ویزیت واحد فایل لایه باز آماده خدمات رسانی به شما در راستای دانلود طرح لایه باز با کیفیت و متناسب با استاندارد می باشد.

با ما تماس بگیرید: ۷۷۶۵۳۳۸۵_۰۲۱

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *