دانلود طرح لایه باز سررسید 97

دانلود طرح لایه باز سررسید ۹۷

نویسنده: حامد قربانی

امسال نیز رفته رفته با نزدیک شدن به فصل بهار وب سایت های فروش اینترنتی فایل دانلود طرح لایه باز سررسید ۹۷ را جهت سهولت و سرعت در کار، در اختیار طراحان قرار داده اند. سررسید یا سالنامه در واقع دفترچه ای ست برای یادداشت های روزانه که شامل تاریخ و مناسبت های مربوط به آن روز است. البته امروزه فراتر از یک دفترچه یادداشت معمولی رفته و تبدیل به یک ابزار تبلیغاتی پرطرفدار و پرکاربرد شده است. فایل هایی که جهت دانلود طرح لایه باز سررسید ۹۷ طراحی می شوند معمولا دارای سه بخش اصلی هستند: بخش مقدمه، صفحات داخلی سررسید و بخش پایانی.

جهت مشاهده و دانلود طرح های لایه باز سررسید ۱۳۹۷ به فروشگاه سررسید لایه باز مراجعه کنید: فروشگاه فایل لایه باز سررسید

۱_ بخش مقدمه: شامل تصاویری از نوروز و در برخی موارد که سالنامه به صورت اختصاصی تهیه و تولید می شود شامل عکس هایی از محصولات شرکت ها و یا مجموعه سفارش دهنده سررسید ، نام و نشان تجاری آن و اطلاعات تماس آن است.

 

بخش صفحات داخلی و پایانی دانلود طرح لایه باز سررسید ۹۷

دانلود طرح لایه باز سررسید 97

۲_بخش صفحات داخلی: صفحات داخلی یا همان صفحات یادداشت خود به چهار دسته تقسیم می شود که شامل:

  • سررسید روزانه (جمعه جدا) : هر روز حتی جمعه ها یک صفحه به خود اختصاص داده اند.
  • سررسید روزشمار : در این نوع از دانلود طرح لایه باز سررسید ۹۷ پنجشنبه و جمعه در یک صفحه درج می شود که به دلیل تعطیلی روز جمعه مناسب اکثر مشاغل می شود.
  • سررسید دو روز شمار: هر دو روز هفته در یک صفحه به نمایش درآمده است.
  • و دانلود طرح لایه باز سررسید ۹۷ هفتگی که در این نوع طراحی صفحات داخلی در ۷ روز گنجانده شده است و مناسب برای نوت برداری مختصر است.

۳_ بخش پایانی در فایل های دانلود طرح لایه باز سررسید ۹۷ : شامل اطلاعات فنی مهندسی، تلفن ها و وب سایت های سازمان های مختلف و صفحاتی جهت درج اطلاعات تماس و تلفن دوستان و همکاران می باشد.

تیم حرفه ای طراحی چیلیپ با دقت تمام و ظرافت خاص سررسید های ۹۷ همراه با مناسبت های کامل را طراحی کرده و به صورت دانلود طرح لایه باز سررسید ۹۷ در اختیار عموم قرار می دهد.

جهت مشاوره، نمونه و سفارش طراحی تخصصی تماس بگیرید: ۷۷۶۵۳۳۸۵_۰۲۱

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *