خرید سررسید 97 | فروش سررسید 97

خرید سررسید ۹۷ | فروش سررسید ۹۷ با مناسب ترین قیمت

نویسنده: حامد قربانی

واحد فروش سررسید ۹۷ چیلیپ با نام تجاری نشر سپند هر ساله با طراحی و چاپ انواع سررسید ها به عنوان برند معتبری در کشور شناخته شده است. امسال نیز به همت کارکنان و متخصصین واحد چاپ سررسید آماده همکاری با تمامی سازمان ها و شرکت ها در راستای فروش سررسید ۹۷ با بالاترین کیفیت و قیمت های بسیار مناسب می باشد. خرید سررسید ۹۷ از واحد چیلیپ می تواند به صورت اختصاصی و به صورت سفارشی و یا به صورت فرم های عمومی باشد. سررسید ها در واحد فروش سررسید ۹۷ چیلیپ در قطع های وزیری، رقعی، اروپایی و سررسید های خشتی و با جلدهای مختلف مانند چرم پیتون، ترنس، پوست ماری، ترمو، هارمونی، گالینگور، کتان، جیر، کنفی تولید و ارائه می شود.

 

مناسبترین قیمت سررسید ۹۷

با توجه به تعدد بسیار زیاد و وجود سررسیدهای مختلف در بازار توجه به قیمت خرید سررسید ۹۷ و کیفیت آن بسیار حائز اهمیت است. از نکاتی که در هنگام خرید سررسید ۹۷ باید بدان توجه شود می توان به موارد زیر اشاره کرد. برخی از عوامل باعث می شود که خرید سررسید ۹۷ با بالاتر از قیمت واقعی صورت گیرد. هزینه نهایی تولید برخی از واحدهای فروش به دلیل کم تجربه بودن و همچنین عدم بهینه سازی خط تولید خود افزایش یافته و به مشتری انتقال می یابد. همچنین وجود واسطه های فراوان در بازار سررسید تبلیغاتی به دنبال تولید کننده ی اصلی بگردید. واحد فروش سررسید ۹۷ چیلیپ ( نشر سپند ) به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان مطرح در سطح کشور فروش سررسید ۹۷ با کیفیت بالا و قیمت بسیار مناسب را انجام می دهد.

و اما خرید سررسید ۹۷ با قیمت ارزان تر از قیمت واقعی نیز به شما پیشنهاد نمی شود. زیرا این امر می تواند ناشی از عوامل مختلفی همچون عدم تطابق محصول نهایی با نمونه و یا استفاده از متریال و مواد اولیه بی کیفیت می باشد. فروشگاه سالنامه چیلیپ:  سررسید ۱۳۹۷

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *