خدمات حکاکی و برش لیزری چرم

خدمات حکاکی و برش لیزری چرم

نویسنده: حامد قربانی

از برش چرم با تیغ و قیچی تا خدمات حکاکی و برش لیزری چرم با دستگاه های لیزر پیشرفته…

صنعت چرم یکی از بزرگترین صنایه جهان به شمار می آید که از دیرباز کورد توجه مردمان قرار گرفته است و طرفداران بسیاری در سراسر جهان دارد. صنعت چرم در تولید بسیاری از وسایل روزمره انسان ها مانندانواع لباس های چرم، کیف ، کفش، انواع لوازم زینتی مانند دستبند، دستکش، کمربند، کلاه و … کاربرد ویژه ای دارد. در گذشته برای برش چرم از روش های سنتی مانند استفاده از تیغ و قیچی جهت حکاکی لیزری از قالب های فلزی و با ایجاد فشار زیاد شکل می گرفت. امروزه به لطف پیشرفت علم و تکنولوژی و آمدن دستگاه های برش و حکاکی لیزری سختی های روش سنتی برطرف شده است.

مزایای استفاده از خدمات حکاکی و برش لیزری چرم

یکی از مزیت های خدمات حکاکی و برش لیزری چرم با دستگاه های لیزر جدید این است که در روش سنتی علاوه بر سختی های موجود و زمان زیادی که صرف این امر می شد، امکان برش و حکاکی طرح های بسیار پیچیده و ظریف وجود نداشته است ولی امروزه با خدمات حکاکی و برش لیزری چرم به روش نوین در کوتاهترین زمان و به راحتی امکان پیاده سازی انواع حکاکی و برش لیزری چرم با پیچیده ترین طرح ها و نقش ها وجود دارد. همچنین با وجود دستگاه های لیزر مجهز میتوان چنیدین لایه چرم را روی یکدیگر قرار داد و خدمات حکاکی و برش لیزری چرم را به صورت همزمان بر روی چنیدن لایه انجام داد که کمک زیادی در صرف زمان می کند.

به طور کلی خدمات برش و حکاکی لیزری چرم تنها یکی از کاربردهای دستگاه های لیزری هستند. خدمات حکاکی و برش لیزری چوب، پلکسی، پلکسی گلاس، پارچه، مقوا و در کل متریال های غیر فلزرا هم می توان با همین دستگاه انجام داد.

دیگر مطالب ما را از دست ندهید: چاپ ساک پارچه ای

واحد حکاکی و برش لیزری چرم چیلیپ با دارا بودن دستگاه های مجهز لیزری و همچینین کادری متخصص و مجرب جهت انجام کلیه سفارشات در خدمت شماست. با ما تماس بگیرید: ۷۷۶۵۳۳۸۵_۰۲۱

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *