خدمات برش لیزری کاغذ | برش لیزری مقوا

نویسنده: حامد قربانی

در مطالب قبلی وب سایت چیلیپ در مورد کاربرد خدمات برش لیزری بر روی چوب، چرم، پلکسی و … صحبت کردیم و کاربردهای آنها را در زندگی مورد بررسی قرار دادیم. در این مطلب میخواهیم به بررسی خدمات برش لیزری کاغذ و برش لیزری مقوا بپردازیم. اگر بخواهیم از کاربردهای خدمات برش لیزری کاغذ و برش لیزری مقوا صحبت کنیم می توانیم از موارد مختلفی همچون برش لیزری مقوا در ماکت سازی، برش لیزری کاغذ های کارت پستال و عروسی، ساخت بسته بندی محصولات در ابعاد مختلف و ساخت محصولات کاغذی نام ببریم.

از مزایای استفاده از خدمات برش لیزری کاغذ و برش لیزری مقوا ایجاد طرح های بسیار زیبا و پیچیده بر روی انواع کاغذ و مقوا و همچنین سرعت و سهولت در انجام این امر می باشد. در گذشته پیش از روی کار آمدن دستگاه لیزر و خدمات برش لیزری کاغذ و برش لیزری مقوا ، صنایع مجبور بودند از نیروی انسانی جهت برش کاغذ و مقوا به روش سنتی و با قیچی و یا استفاده از قالب های برش بود که این امر در تولید تعداد محدودی از محصولات یا بسته بندی صرفه اقتصادی نداشت ولی امروزه به لطف پیشرفت تکنولوژی و فراگیر شدن خدمات برش لیزری کاغذ و برش لیزر مقوا ، تولید محصولات و بسته بندی های مقوایی و کاغذی و همچنین کارت های پستال و عروسی به صورت محدود امکان پذیر شده است.

واحد خدمات لیزری چیلیپ با دارا بودن به روزترین دستگاه های لیزر، کارگاهی مجهز و کادری متخصص و همچنین چندین سال تجربه موفق در امر خدمات لیزری غیر فلزات، آماده هرگونه همکاری با مجموعه ها، شرکت ها، سازمان ها و افراد در راستای خدمات برش لیزری کاغذ، برش لیزری مقوا ، چوب، چرم، پلکسی، مولتی استایل و در کل غیر فلزات می باشد.

جهت مشاوره، استعلام قیمت و سفارش تماس بگیرید: ۷۷۶۵۳۳۸۵_۰۲۱

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *