جعبه فست فود | طراحی جعبه پیتزا | جعبه برگر | جعبه سیب زمینی | جعبه هات داگ

جعبه فست فود | طراحی جعبه پیتزا | جعبه سیب زمینی | جعبه برگر | جعبه هات داگ

نویسنده: حامد قربانی

برای پاسخ به اهمیت طراحی و چاپ جعبه فست فود اختصاصی مانند طراحی جعبه پیتزا ، جعبه سیب زمینی ، جعبه برگر ، جعبه هات داگ بهتر است ابتدا بپرسیم تا به حال به فست فود و یا رستورانی رفته اید که زیبایی ظاهری آن در کنار کیفیت و طعم خوب غذاهایش شما را مجذوب کرده باشد؟

حس خوب غذا خوردن در محیط یک فست فود دارای یک نظم و هارمونی در طراحی ست می تواند تبدیل به یکی از ماندگارترین و لذت بخش ترین خاطرات یک فرد شود و نام و نشان یک فست فود و یا رستوران تا مدت ها در خاطر او باقی بماند. ست های فست فودی یکی از مهمترین راه های ایجاد همین نظم و هارمونی و ایجاد یک حس خوب در مراجعه کنندگان هستند. طراحی انواع جعبه فست فود مانند طراحی جعبه پیتزا ، جعبه برگر ، جعبه سیب زمینی ، جعبه هات داگ و … به نوعی به ماندگاری در ذهن، برندسازی و ایجاد حس اعتماد و تکرار مراجعه را به ارمغان می آورد. در زیر چند نمونه از ست جعبه فست فود را مشاهده می کنید. همانطور که میبینید:

ایجاد یک هارمونی در طراحی جعبه پیتزا با جعبه برگر و همچنین جعبه های دیگر شبیه جعبه سیب زمینی و جعبه هات داگ باعث آفرینش یک زیبایی خاص می شود. اما آیا صرفا زیبایی برای این کار کافیست؟ توجه به برخی نکات نیز حائز اهمیت است که به برخی از آنها می پردازیم.

۳ نکته جعبه فست فود | طراحی جعبه پیتزا ، جعبه سیب زمینی ، جعبه برگر :

  1. افزودن چاشنی خلاقیت به سبک طراحی جعبه فست فود : ایجاد یک تمایز در طراحی می تواند باعث جذب در نگاه اول شود.
  2. در نظر گرفتن نکات بهداشتی : در کنار تمام زیبایی انواع جعبه فست فود با توجه به گرم بودن غذا و امکان انتقال بیماری مدنظر گرفتن نکات بهداشتی در طراحی جعبه پیتزا و دیگر جعبه ها شبیه جعبه سیب زمینی ، جعبه برگر ، جعبه هات داگ و … مانند استفاده از مقوا و رنگ های چاپی فودگرید و درجه یک و نکات بهداشتی دیگر قابل اهمیت است.
  3. توجه به سایز های مختلف: طراحی انواع جعبه فست فود با توجه به نیاز های مختلف صورت می گیرد.به عنوان مثال طراحی جعبه پیتزا به شکل های مختلفی مثل ۸ ضلعی، ۶ ضلعی، اسلایسی و … می باشد. تنوع جعبه سیب زمینی هم به شکل مخروطی کوچک و بزرگ ، هرمی کوچک و بزرگ، درب کشویی و … می باشد و به همین ترتیب جعبه برگر و جعبه هات داگ نیز از اشکال و سایزهای مختلف برخوردار هستند.

واحد طراحی و چاپ جعبه فست فود چیلیپ با دارا بودن دستگاه های پیشرفته تولید و چاپ آماده است تا با طراحی و چاپ اختصاصی انواع جعبه ها مانند چاپ و طراحی جعبه پیتزا ، جعبه برگر ، جعبه سیب زمینی ، جعبه هات داگ و … ماندگاری برند شما را با ایجاد حس شیرین و جذابیت بصری در مشتریان شما ایجاد کند.

 

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *