شعار تبلیغاتی - گیفت 80 - gift80.ir

تعیین شعار تبلیغاتی تاثیرگذار

 ایجاد یک شعار تبلیغاتی تاثیر گذار  در تبلیغات بسیار مهم و اساسی می باشد . در این گفتار در مورد نکات مهمی که باید در تعیین شعار تبلیغاتی درنظر گرفت ، صحبت خواهیم کرد.

  1. افق دیدتان را نگه دارید

شعار های تبلیغاتی که امروزه ایجاد می شود به منظور در بر گرفتن کسب و کار فردا نیز باید توانا باشد.

  1. شعار تبلیغاتی باید مزیت های اصلی برند را به شیوه ای روشن برجسته کند

هر شعار تبلیغاتی یک ابزار جایگاه سازی برند است و این جایگاه برند باید به شیوه ای روشن ایجاد شود.

  1. شعار تبلیغاتی را با برند ارتباط بدهید

سطح فراخوانی نادرست برای شعار تبلیغاتی هولناک است. مدیران باید از شعار تبلیغاتی مطمئن شوند که نام برند را فرا می خواند و باید آزمون های بازار را انجام دهند تا صحت و سقم آن را بررسی کنند. اگر نام رقیب فراخوانی می شود برای همه اهداف عملی، این تبلیغ منفی ای است! یک راه آشکار برای افزایش فراخوانی درست برند این است که نام برند در شعار تبلیغاتی آورده شود . به طور شگفت انگیزی، بیشتر شعارهای تبلیغاتی با نام برند آورده نمی شوند. هرچند تکرار نام برند در شعار تبلیغاتی می تواند تاحدی انعطاف پذیری خلاقیت را محدود کند حاوی مزیت های بالقوه بسیار معینی در مسئله فراخوانی می باشد. این به خصوص درمورد برندهایی با بودجه تبلیغاتی اندک و نمایش کم، به خوبی برندها در طبقات با محصولاتی نسبتا بدون تفاوت پدیدار خواهد شد.

  1. شعار تبلیغاتی را تکرار کنید

از زمانیکه بیشتر کمپین های تبلیغاتی شامل چندین تبلیغ در طول دوره مدت کمپین هستند، ایده خاص مرتبط با تبلیغات لزوما در میان تبلیغات متفاوت با تنوع همراه خواهد شد. در بسیاری از موارد، فقط شعار تبلیغاتی عنصری است که قطعا می تواند از یک تبلیغ به تبلیغ دیگر ثابت نگه داشته شود، ایجاد تکرار باعث می شود که شعار تبلیغاتی به یاد آوردنی شود و به نوبه خود به تصویر برندی پایدار منجر شود. برندهایی که شعارهای تبلیغاتی شان را به طور مداوم به کار گرفته اند نرخ فراخوانی بالایی را نیز اندوخته اند

  1. شعر تبلیغاتی، جنجال و هیاهو

شواهد بی طرفانه ای وجود دارد که شعر تبلیغاتی به خصوص در دوره کوتاهی، یادآوری را افزایش می دهد. البته با تکرار و زمان کافی شعار تبلیغاتی نمی تواند به طور معنی داری در فراخوانی نسبت به شعارهای تبلیغاتی بدون شعر نرخ بالاتری داشته باشد. در این موارد، کاربرد معنایی، خلاصه، ثبات و سازگاری را باید مدنظر قرار داد. برای مثال «فقط امتحانش کن» که برای نایکی استفاده می شود، در همه جا وجود دارد. هرچند برای کسب وکارهای کوچک (برای مثال بنگاه های محلی فروش ماشین) که می تواند بودجه تبلیغاتی محدود داشته باشد یا استفاده ابزار فقط شنیداری مانند رادیو باشد، شعر تبلیغاتی می تواند یک ارزش «جهشی برای شروع» در آگاهی برند فراهم کند.

  1. شعار تبلیغاتی را از ابتدا به کار گیرید

شعار تبلیغاتی عنصر اساسی هویت برند می باشد. بر طبق آن، یکی از ادعاهای اساسی ما این است که بازاریابانی که استفاده از شعار تبلیغاتی را رد می کنند ابزار مهمی را در ساختن تصویر برند ازدست می دهند. تحقیق روی اثر زیربنایی نشان داده است که ایده ها در طی رمز گذاری محرکهای ابزاری در تاثیرگذاری حافظه شکل گرفتند، و تصویر برند اساسا در مراحلی شکل گیری اش در بازار ساخته شده است. به عبارت دیگر، بازاریابان باید شعار تبلیغاتی را در چارچوب «نخست» اهم شهرت معین یک برند استفاده کنند، و در نتیجه تصویر برند را شکل دهند، وگرنه آنها فرصت مهمی را از دست می دهند.

  1. شعار تبلیغاتی خلاقانه باشد این امر درستی است

مفهوم «ساده آنرا نگه دار» زمانی که برای شعار تبلیغاتی باشد اصل قانون طلایی نیست. در حالی که اکثر شعارهای تبلیغاتی به خاطر اختصار ساده نگه داشته می شوند، شواهد نشان می دهد که شعار تبلیغاتی با پیچیدگی های معنایی یا نحوی سطح متوسط، فرآیند عمیق تر نگهداری و توانایی بهتر فراخوانی را نسبت به موارد ساده تر دارا است. شعار تبلیغاتی که مصرف کننده را برای کسب اطلاعات عمیق تر بر می انگیزاند شانس بیشتری دارد برای برجسته کردن و به یاد آوردن از میان انبوه پیام های تجاری نامعلومی که افراد روزانه در معرض آن قرار گرفته اند. این همچنین باید به فراخوانی ساختگی کمتری منجر شود، که مسئله جدی با شعار تبلیغاتی است. در ضمن این مهم است که مطمئن شوید که شنوندگانتان «آن را گرفته اند» و جای تعجبی در آن پیام نگذاشته است که شعار تبلیغاتی برای رساندن آن سعی کرده است.

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *