فروش

تاثیر هدایای تبلیغاتی در افزایش فروش

هدایای تبلیغاتی افزایش فروش شما را تضمین می کند . هدایای تبلیغاتی می توانند در جهت ارتقای میزان پاسخ گویی مشتریان به پیام های تبلیغاتی نقش مهمی داشته باشند. استفاده از مشوق های تبلیغاتی و هدایای ارزشمند می تواند مشتریانی را که با پیام شما از طریق رادیو، تلویزیون ، اینترنت و یا روزنامه ها آشنا شدند به شما نزدیکتر و آنها را برای برقراری تعامل ترغیب کند.
یکی از رفتارهای طبیعی انسان تصمیم گیری برای خریدهای لحظه ای در واکنش به گزینه های ارزشمند و به صرفه است تاکتیک های بنیادین فروش بر پایه ی درک تاثیر گذاری محرک ها ، هیجانات و احساسات بر فروش خدمات یا محصولات است.
فروشندگان با تجربه می دانند که بیشتر خرید های مشتریان تحت تاثیر هیجانات و احساسات آن ها شکل می گیرد و منطق نقش کمتری در خرید دارد اگر شما بتوانید توجه مشتریان بالقوه را جمع کنید و به علایق و خواسته های آنها پاسخ دهید قادر خواهید بود به سرعت بر تصمیم گیری های خرید آن ها تاثیر گذار باشید.
استفاده از هدایای تبلیغاتی به عنوان مکمل سایر فعالیت های تبلیغاتی ، شما را در دستیابی به این قابلیت یاری می کند.
ارائه هدایای تبلیغاتی رایگان یا ارائه فرصت برنده شدن در قرعه کشی ها برای کسب جوایز بزرگ توجه مشتریان را به خود جلب می کند و مورد علاقه آن ها واقع می شود و می تواند آن ها را برای خرید ترغیب کند. خلاصه آنکه ارائه هدایای تبلیغاتی مشتریان بالقوه را به مشتریان بالفعل تبدیل می کند.
انتخاب مناسب ترین هدایای تبلیغاتی برای تکمیل تاثیر تبلیغات رسانه ای نیازمند این است که خواسته ها و تمایلات مشتریان بالقوه خود را بشناسید. اجرای تحقیقات بازاریابی و مطالعه الگوهای خرید مصرف کنندگان می تواند این هیجانات و خواسته های مشتریان هدف را روشن نماید و آن چه در حال حاضر برای آن ها جذاب است را به شما نشان دهد.
یافتن پاسخ برای این پرسش نقطه آغاز فعالیت های شما به منظور ارائه هدایای تبلیغاتی و کسب موفقیت در برنامه های فروش است ، پاسخ به این پرسش در مناطق جغرافیایی مختلف و در سطح بازار های هدف گوناگون یکسان نیست از این رو بهترین راه این است که با مشتریان فعلی خود در مورد علایق آن ها صحبت کنید و بپرسید که دریافت چه هدیه ای برای آن ها جذاب تر است.

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *