بهینه سازی وب سایت | افزایش رتبه سایت

بهینه سازی وب سایت | افزایش رتبه سایت در موتورهای جستجو

نویسنده: حامد قربانی

در این مطلب سعی داریم به معرفی سئو یا همان بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجو بپردازیم و راه های افزایش رتبه سایت در موتورهای جستجو را بررسی می کنیم. سئو (SEO) مخفف عبارت Search Engine Optimization یا همان بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجو و در نتیجه افزایش رتبه سایت شما در موتورهای جستجو می باشد. با توجه به اینکه اکثر کاربران اینترنتی مطلب مورد نظر خود را در موتورهای جستجو شبیه گوگل ، بینگ، یاهو و… سرچ می کنند و معمولا نیاز مردم در همان چند لینک اول برطرف می شوداهمیت بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجو و تلاش برای افزایش رتبه سایت به بالاترین رتبه ها دیده می شود.

بهینه سازی وب سایت | افزایش رتبه سایتهمچنین فرض کنید شما یک وب سایت فروش اینترنتی کالا و یا خدمات دارید. اگر بهینه سازی وب سایت بر روی آن انجام نگرفته باشد به تبع افزایش رتبه سایت برای شما صورت نمیگیرد و عملا وب سایت شما تبدیل به یک کاتالوگ اینترنتی خواهد شد. شرکت های بزرگی همچون گوگل با تیم قدرتمند خود روز به روز الگوریتم های جدید و به روزتری را ارائه می دهند تا در اصطلاح ربات های جستجوگر موتورها بهترین نتایج را برای کاربران اینترنتی بیاورد زیرا اولویت موتورهای جستجو کاربران هستند و نه وب سایت ها. حال طبیعی ست که بالا بردن رتبه سایت و در اصطلاح بهینه سازی وب سایت ها (سئو ) نیاز به دانش بالا و تسلط بر جدیدترین الگوریتم ها و متدها دارد.

سئوی کلاه سیاه و سئوی کلاه سفید

بهینه سازی وب سایت | افزایش رتبه سایتو اما بهینه سازی وب سایت ها یا همان سئو در حالت کلی به دو دسته سئوی کلاه سیاه (SEO Black hat) که در راستای فریب موتورهای جستجو انجام می شود که نه تنها باعث افزایش رتبه سایت در جستجو نمی شودبلکه باعث جریمه شدن توسط الگوریتم ها و یا در اصطلاح پنالتی شدن آن می شود. و دسته دوم سئوی کلاه سفید (SEO White hat) که بهینه سازی وب سایت به صورت طبیعی و با توجه به الگوریتم های معرفی شده انجام می شودو نتیجه آن افزایش رتبه سایت در موتورهای جستجو خواهد شد.

تیم حرفه ای سئوی چیلیپ با دارا بودن متخصصین و کادر متخصص و همچنین سالها تجربه در امر بهینه سازی سایت برای انواع موتورهای جستجو و افزایش رتبه سایت و رسیدن به صفحه اول و لینک های بالا آماده ارائه خدمات به شرکت ها، سازمان ها و وب سایت های مختلف می باشد.

مطالب دیگر ما را از دست ندهید: مزایای طراحی سایت وردپرس

جهت مشاوره و سفارش تماس بگیرید: ۷۷۶۵۳۳۸۵_۰۲۱

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *