آموزش سئو وب سایت | آموزش بهینه سازی وب سایت

آموزش سئو وب سایت | آموزش بهینه سازی وب سایت – قسمت دوم

نویسنده: حامد قربانی

در قسمت اول این مطلب شما با دو نکته از نکات اصلی آموزش سئو وب سایت یا همان آموزش بهینه سازی وب سایت با مضامین تاثیر “سرعت بارگذاری وب سایت” و “لینک دهی به وب سایت های معتبر” بر روی بالارفتن رتبه بندی وب سایت شما در موتورهای جستجو بود. در قسمت دوم این مطلب به چند نکته دیگر از آموزش سئو وب سایت ( آموزش بهینه سازی وب سایت ) خواهیم پرداخت:

۳_ اولویت گوگل کاربران هستند نه وب سایت ها: برخی از وبمستر ها هنوز هم به روش سنتی عمل می کنند و صرفا به تولید محتوا بر اساس فقط کلمات کلیدی و استفاده زیاد و نابه جا از آنها می پردازند. یکی از نکات مهم در آموزش سئو وب سایت این است که بدانیم تولید محتوا در در جهت مفید بودن برای کاربران تنظیم کنیم و نه برای موتورهای جستجو.  تنها راه پیشنهادی و قابل آموزش بهینه سازی وب سایت برای تولید محتوا این است که در هنگام نوشتن فراموش کنید که گوگل وجود داردو تمرکز خود را بر روی محتوای کاربران قرار دهید.

۴_ از ابزارهای مختلف برای تحلیل وب سایت خود استفاده کنید: گوگل ابزار های مختلفی برای تحلیل وب سایت در اختیار شما قرار داده است که از جمله آنها می توان به گوگل آنالیتیکس و گوگل سرچ کنسول اشاره کرد. توصیه می کنیم برای آموزش سئو وب سایت ( آموزش بهینه سازی وب سایت ) حتما کار با این ابزار ها و ابزار های دیگر تست سرعت و … را یاد بگیرید.

آموزش سئو وب سایت | آموزش بهینه سازی وب سایتعنوان محتوا و شبکه های اجتماعی

۵_ عنوان محتوا و توضیحات متای خود را با دقت انتخاب کنید: از مهمترین قسمت های تولید محتوا بر روی یک وب سایت عنوان یک محتوا و توضیحات متای آن می باشد. از کلمات کلیدی اصلی در این موارد حتما استفاده کنید. مبحث عنوان و توضیحات متا را در مطالب بعدی آموزش سئو وب سایت  ( آموزش بهینه سازی وب سایت ) به طور مفصل بررسی می کنیم.

۶_ از شبکه های اجتماعی نهایت استفاده را ببرید: امروزه با افزایش استفاده از گوشی های تلفن همراه و همچنین افزایش روزافزون کاربران شبکه های اجتماعی مختلف مانند تلگرام، اینستاگرام و … و امکان معرفی محصولات و لینک دهی به وب سایت خود از این موقعیت جهت هدایت کاربران به وب سایت ها و لینک خارجی بهره ببرید.

تیم حرفه ای سئو چیلیپ با داشتن کادر متخصص و چندین سال تجربه موفق در سئو سایت های مختلف و بزرگ و همچنین آموزش سئو وب سایت یا همان آموزش بهینه سازی وب سایت آماده همکاری با تمامی شرکت ها، وب سایت ها و ارگان ها می باشد.

مطالب دیگر ما را از دست ندهید: دسته بندی انواع سئو

جهت مشاوره و سفارش با ما تماس بگیرید: ۷۷۶۵۳۳۸۵_۰۲۱

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *