آموزش سئو سایت حرفه ای | آموزش بهینه سازی سایت

آموزش سئو سایت حرفه ای | آموزش بهینه سازی سایت – قسمت اول

نویسنده: حامد قربانی

بر طبق آمار منتشر شده در هر ثانیه ۴۰ هزار نفر در سراسر جهان مطالب مورد نیاز خود را از طریق موتورهای جستجو سرچ می کنند. اگر شما جزو کاربرانی باشید که زیاد از اینترنت استفاده می کنید. بدون شک نقش مهم جستجوگرها را درک کرده اید. دانستن این نکته که فقط تعداد محدودی از کاربران به صفحات دوم و بیشتر می روند مدیران وب سایت های مختلف را بر آن می دارد که آموزش سئو سایت حرفه ای یا همان آموزش بهینه سازی سایت را فرا بگیرند تا با کلمات کلیدی پر استفاده و یا در اصطلاح ترند گوگل در صفحه اول و در رتبه های بالاتری قرار بگیرند. در این مطلب و قسمت دوم آن به ۱۰ نکته مهم آموزش سئو سایت حرفه ای ( آموزش بهینه سازی سایت ) می پردازیم.

آموزش سئو سایت حرفه ای ( آموزش بهینه سازی سایت ) را جدی بگیرید.

۱_ سرعت بارگذاری وب سایت خود را افزایش دهید: 

در تاریخ ۹ آوریل ۲۰۱۰ گوگل سرعت بارگذاری وب سایت را یکی از مهم ترین فاکتورهای تاثیر گذار بر روی رتبه سایت در موتور جستجو اعلام کرد.  در این مطلب آموزش سئو سایت حرفه ای ( آموزش بهینه سازی سایت ) به چند نکته برای بارگذاری سریع سایت می پردازیم:

آموزش سئو سایت حرفه ای | آموزش بهینه سازی سایت

  • عکس های وب سایت را در اندازه های واقعی خود استفاده کنید و حتی الامکان حجم عکس ها را تا حد ممکن پایین بیاورید البته تا جایی که به کیفیت عکس آسیب نرسد. این کار در فتوشاپ از طریق گزینه save for web امکان پذیر است.
  • حذف افزونه های غیر ضروری در سیستم های مدیریت محتوا مانند وردپرس یکی دیگر از نکات آموزش سئو حرفه ای ( آموزش بهینه سازی سایت ) جهت سرعت بخشیدن به بارگذاری وب سایت است.
  • از افزونه های کش استفاده کنید. از معروف ترین آنها W3 total cache  و WP super cache می توان نام برد.
  • ساید بار خود را مرتب کنیدو موارد مورد نیاز خود را در ابزارک استفاده کنید و چندین موارد دیگر…

۲_ لینک دهی به وب سایت های مشابه:

دومین نکته مهم در آموزش سئو سایت حرفه ای یا آموزش بهینه سازی سایت دادن لینک به وب سایت هایی ست که محتواهای مشابه وب سایت شما دارند. این کار باعث می شود که سایت ها نیز متقابلا انگیزه بک لینک دادن به سایت شما را نیز پیدا کنند.

تیم حرفه ای سئو چیلیپ با چندین سال تجربه موفق در راستای مشاوره و سئو ی سایت خدمات آموزش سئو سایت حرفه ای یا بهینه سازی سایت را به شما کاربران گرانقدر ارائه می دهد.

این مطالب را حتما بخوانید: انواع دسته بندی سئو سایت

جهت مشاوره و سفارش تماس بگیرید: ۷۷۶۵۳۳۸۵_۰۲۱

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *