مزایای طراحی سایت وردپرس

۳ نکته از مزایای طراحی سایت وردپرس

نویسنده: حامد قربانی

در این مطلب سعی داریم به ۳ نکته اصلی از مزایای طراحی سایت وردپرس را با هم بررسی کنیم. با ما همراه باشید.

قبل از هر چیزی بد نیست سری به انواع سیستم های مدیریت محتوا و یا همان CMS که مخفف کلمه Content Management System است بزنیم. در حال حاضر بیش از یک میلیارد و سیصد میلیون وب سایت فعال در فضای اینترنت وجود دارد. در طراحی بسیاری از این وب سایت ها از CMS ها استفاده شده است. چندین سیستم مدیریت محتوا با نقاط قوت و ضعف مختلف در جهان وجود دارند که طراحان از آنها استفاده می کنند.

از جمله آنها می توان به وردپرس، دروپال، جوملا، symphony، Mambo و چندین CMS دیگر می توان نام برد که طراحان وب سایت ها جهت طراحی وب سایت های پویا و پورتال ها استفاده می کنند. همانطور که اشاره شد یکی از این سیستم های مدیریت محتوا وردپرس است. یک سیستم مدیریت محتوای فوق العاده قوی که در بین طراحان وب سایت با سیستم مدیریت محتوا از محبوبیت خاصی برخوردار است. در این مطلب به برخی مزایای طراحی سایت وردپرس می پردازیم.

سیستم مدیریت محتوا وردپرسآمارها نشان دهنده مزایای طراحی سایت ورپرس است

چند دلیل مزایای طراحی سایت وردپرس:

۱٫ وردپرس ملقب به آیفون CMS ها:

به خاطر بازار غالب فعلی وردپرس در بین وب سایت ها  به آن آیفون CMS ها می گویند. آمار و اطلاعات ها نشان می دهد که ۲۳ درصد از وب سایت های جهان از سیستم مدیریت محتوا ی وردپرس استفاده می کنند. مزایای طراحی سایت وردپرس دلیل اصلی استفاده از طراحی سایت وردپرس ۲۶/۵ درصد از وب سایت های رده بالای جهان می باشد. از بزرگترین طراحی سایت وردپرس جهان می توان به وب سایت های وال استریت ژورنال، نیویورک تایمز، CNN، eBay و … اشاره کرد.

از دیگر مزایای طراحی سایت وردپرس

۲٫ سفارشی سازی:

شرکت وردپرس استانداردهای بسیار خوبی را برای کار با این سیستم مدیریت محتوا رعایت کرده به طوری که به راحتی می توان سایت را ارتقا داد. بیش از ۳۶۰۰۰ افزونه برای وردپرس طراحی و پیاده سازی شده است که باعث سفارشی سازی سایت ها به دلخواه طراحان می باشد.

۳٫ سئو:

یکی دیگر از برترین مزایای طراحی سایت وردپرس سئوی قوی این سایت ها است. گوگل اهمیت زیادی به تولید محتوا در این وب سایت ها می دهد. با کار کردن بر روی تولید محتوای این سایت های طراحی شده با وردپرس می توانید در رده های بالای نتایج قرار بگیرید.

تیم حرفه ای طراحی سایت چیلیپ آماده ارائه خدمات طراحی وب سایت با وردپرس با بالاترین کیفیت به شماست. جهت مشاوره، استعلام قیمت و یا سفارش تماس بگیرید: ۷۷۶۵۳۳۸۵_۰۲۱

مطالب مفید دیگر ما را از دست ندهید: ۴ نکته طلایی در طراحی وب سایت ها

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *