طراحی و ساخت تندیس ورزشی | ساخت مدال ورزشی

طراحی و ساخت تندیس ورزشی | ساخت مدال ورزشی

نویسنده: حامد قربانی

طراحی و ساخت تندیس ورزشی و ساخت مدال ورزشی به صورت حرفه ای

طراحی و ساخت تندیس ها و مجسمه ها تا چند سال پیش به صورت امروزی نبود. تندیس ها توسط استاتید مجرب پیکرتراشی بر روی متریال های محدودی شبیه چوب، گچ، سنگ و … و با صرف زمان زیاد و عدم امکان کپی ساخته می شد. با پیشرفت تکنولوژی، آمدن دستگاه های صنعتی جدید و روش های مدرن کم کم تنوع متریال استفاده شده در طراحی و ساخت تندیس ها نیز افزایش یافت. امروزه انواع طرح های پیچیده مورد نظر در کوتاهترین زمان توسط نرم افزار های ۳ بعدی طراحی و در ظرف مدت کوتاهی توسط دستگاه ها به تعداد دلخواه ساخته خواهند شد.

و اما یکی از حوزه هایی که تحت تاثیر این صنعت قرار گرفته است حوزه ورزش می باشد به طوریکه هر ساله با وجود جشنواره ها و مسابقات ورزشی مختلف شاهد طراحی و ساخت تندیس ورزشی و ساخت مدال ورزشی مختلف با عناوین و طرح های مختلف هستیم. طراحی و ساخت تندیس ورزشی و ساخت مدال ورزشی تلفیقی ست از هنر گرافیک و هنرهای تجسمی که گاها منجر به تولید آثاری وصف ناشدنی و ماندگار خواهند شد.

طراحی و ساخت تندیس ورزشی و ساخت مدال ورزشی از ماندگارترین هدایاست…

بدون شک می توان گفت یکی از برنامه ها جهت برگزاری مسابقات ورزشی، سمینارها و کنفرانس های ورزشی، طراحی و ساخت تندیس ورزشی و ساخت مدال ورزشی ست. همچنین به جرات می توان مدال و تندیس ورزشی را جزو ماندگارترین و ارزشمندترین هدایا دانست. به عنوان مثال شاید در اخبار های مختلف شنیده باشید که مدال طلای یک قهرمان المپیک به قیمت چند میلیون دلار فروخته شد!

طراحی و ساخت تندیس ورزشی بسته به نوع سفارش ممکن است از جنس فلز و آلیاژهای فلز باشد و یا از جنس غیر فلز شبیه MDF، پلکسی، مولتی استایل و … انجام شود. ساخت مدال ورزشی نیز به همین شکل بسته به نوع سفارش از آلیاژهای مختلف و به طور معمول به رنگ های طلایی، نقره ای و برنزی ساخته می شود. در واحد طراحی تندیس چیلیپ طراحی و ساخت تندیس ورزشی و ساخت مدال ورزشی با کیفیت، دقت و ظرافت خاص و متناسب با مسابقات و همایش های ورزشی انجام می شود.

واحد طراحی تندیس ورزشی و ساخت مدال ورزشی چیلیپ با داشتن کادر طراحی و اجرایی متخصص و تجربه چندین سال همکاری با شرکت ها و سازمان های بزرگی همچون وزارت نفت آماده همکاری با تمامی ارگان ها و شرکت ها در راستای طراحی و ساخت تندیس ورزشی و ساخت مدال ورزشی مسابقات مختلف می باشد.

جهت مشاوره، استعلام قیمت و سفارش تماس بگیرید: ۷۷۶۵۳۳۸۵_۰۲۱

    یک نظر

  1. سلام.واقعا وبسایت خوبی دارید .

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *