طراحی و ساخت اپلیکیشن فروشگاهی اندروید و IOS

طراحی و ساخت اپلیکیشن فروشگاهی اندروید و IOS به صورت حرفه ای

نویسنده: حامد قربانی

قبل از توضیح در مورد کاربرد و مزایای طراحی و ساخت اپلیکیشن فروشگاهی اندروید و IOS بد نیست نگاهی به چند آمار معتبر بیندازیم:

  • ۶۰ درصد از ایرانیان به گوشی های هوشمند و اینترنت پرسرعت دسترسی دارند که معادل تقریبا ۴۳ میلیون کاربر در سطح ایران می باشد.
  • میزان فروش اینترنتی و گردش مالی فروشگاه های اینترنتی در سال ۹۳ بر طبق آمار بانک مرکزی بیش از ۵۰ هزار میلیارد تومان بوده است.
  • بر طبق آمارها تا سال ۲۰۲۰ بیش از ۹۰ درصد استفاده از اینترنت از طریق موبایل، تبلیت و در کل smart device ها انجام می شود.

با وجود این آمار تا حدودی می توان به ضرورت طراحی و ساخت اپلیکیشن فروشگاهی اندروید و IOS برای کسب و کارها پی برد. اما با این وجود به بررسی برخی از ویژگی ها و مزایای طراحی و ساخت اپلیکیشن فروشگاهی اندروید و IOS خواهیم پرداخت:

طراحی و ساخت اپلیکیشن فروشگاهی اندروید و IOSمزایای طراحی و ساخت اپلیکیشن فروشگاهی اندروید و IOS

از مزایای طراحی و ساخت اپلیکیشن فروشگاهی اندروید و IOS در کنار وب سایت های فروشگاهی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ایجاد حس اعتماد بیشتر مشتریان نسبت به شما
  • برندسازی و ماندگاری بیشتر نام و نشان شما در ذهن مشتری
  • ورود به بازار های جدید فروش و افزایش سطح فروش
  • ارائه خدمات بهتر، سریع تر و آسان تر به مشتریان
  • اطلاع رسانی آنی و سریع به کلیه مشتریان با ایجاد قابلیت نوتیفیکیشن در طراحی و ساخت اپلیکیشن فروشگاهی اندروید و IOS

نکات قابل توجه در هنگام طراحی و ساخت اپلیکیشن فروشگاهی اندروید و IOS

بعد از بررسی مزایای طراحی اپلیکیشن با هم به بررسی نکات قابل توجهی که باید در هنگام طراحی و ساخت اپلیکیشن فروشگاهی اندروید و IOS بدان توجه کرد می پردایزم:

  • اپلیکیشن برای جذب و ماندگاری باید از ظاهری زیبا برخوردار باشد. بدین منظور طراحان حرفه ای از متریال دیزاین و جدیدترین متدها در طراحی و ساخت اپلیکیشن فروشگاهی اندروید و IOS استفاده می کنند.
  • طراحی و کدنویسی بهینه و استاندارد نیز از جایگاه مهمی برخوردار است که کمک شایانی به سرعت اپلیکیشن و افزایش فروش بدون رخ دادن خطاهای احتمالی در اپلیکیشن می کند.

و اما اگر بخواهیم انواع متدهای توسعه، طراحی و ساخت اپلیکیشن فروشگاهی اندروید و IOS را نام ببریم می توانیم به اپلیکیشن های Native (بومی)،هایبرید و وب اپلیکیشن ها اشاره کنیم که در این متدها، متد Native یا بومی از کیفیت و کارایی بیشتری برخوردار است.

واحد طراحی اپلیکیشن چیلیپ با دارا بودن کادری تخصصی، تحصیل کرده و تسلط بر به روزترین متدها و همچنین چندین سال تجربه موفق در زمینه طراحی و ساخت اپلیکیشن اندروید و IOS ، آماده همکاری با تمامی شرکت ها و مجموعه ها را دارد. طراحی اپلیکیشن حرفه ای خود را به تیم متخصص چیلیپ بسپارید.

جهت مشاوره، استعلام قیمت و سفارش تماس بگیرید: ۷۷۶۵۳۳۸۵_۰۲۱

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *