ساک دستی پارچه ای | چاپ ساک پارچه ای تبلیغاتی طلاکوب

برای اولین بار در ایران:

چاپ ساک پارچه ای تبلیغاتی به صورت طلاکوب

نویسنده: حامد قربانی

واحد چاپ ساک دستی پارچه ای چیلیپ مفتخر است که به عنوان اولین و بزرگترین مرکز چاپ ساک پارچه ای تبلیغاتی به صورت طلاکوب با دستگاه های پیشرفته، کیفیت بالا و قیمت مناسب در خدمت شماست.

ساک دستی پارچه ای یکی از مهمترین و جذاب ترین هدایای تبلیغاتی به شمار می رود که اکثرا در نمایشگاه ها و سمینارها جهت حمل کاتالوگ ها و موارد دیگر به کار برده می شود. از دیگر استفاده های ساک دستی پارچه ای این است که جهت حمل انواع محصولات فروشگاهی شبیه لباس، کفش، لوازم زینتی و … به عنوان هدیه به مشتریان داده می شود که اغلب به همراه چاپ ساک پارچه ای تبلیغاتی و درج نام و نشان و اطلاعات تماس می باشد.

ساک دستی پارچه ای | چاپ ساک پارچه ای تبلیغاتی طلاکوب

درکل اگر بخواهیم مزیت های ساک دستی پارچه ای را نسبت به پاکت های پلاستیکی و نایلونی بررسی کنیم می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • دوام و ماندگاری بالاتر ساک دستی پارچه ای نسبت به کیسه های نایلونی
  • زیبایی بیشتر و شکیل تر بودن آن نسبت به پاکت های نایلونی
  • قابلیت دفع مایعات در عین نفوذپذیری هوا
  • قابلیت شستشو و …

چاپ ساک پارچه ای تبلیغاتی ( ساک دستی پارچه ای ) دوست دار محیط زیست

بر طبق آمار سالانه ۳ میلیون تن پلاستیک در ایران تولید می شود. در سال ۲۰۰۲ تنها در استرالیا حدود ۶ میلیارد پاکت پلاستیکی جهت مصارف مختلف تولید شد. این در حالی ست که تجزیه پلاستیک در طبیعت بیش از صد سال طول می کشد. با مصوبه مجلس شورای اسلامی در سال ۹۵ مبنی بر حذف نایلون اکثر شرکت ها و فروشگاه ها به استفاده از ساک دستی پارچه ای و چاپ ساک پارچه ای تبلیغاتی به جای کیسه های نایلونی روی آوردند. ساک دستی پارچه ای به دلیل استفاده از الیاف زودبازیافت بسیار سریع تر توسط طبیعت تجزیه خواهند شد.

ساک دستی پارچه ای | چاپ ساک پارچه ای تبلیغاتی طلاکوببا چاپ ساک پارچه ای تبلیغاتی طلاکوب بسیار متفاوت تر دیده شوید!

اکثر ساک دستی پارچه ای را با چاپ سیلک می شناسند. وجه تمایزی که چاپ ساک پارچه ای تبلیغاتی توسط چاپ و تبلیغات چیلیپ نسبت به دیگر همکارها دارد نوع چاپ می باشدکه به صورت چاپ طلاکوب، نقره کوب و رنگ های قرمز، آبی و سبز براق می باشد. مزایای چاپ ساک پارچه ای تبلیغاتی طلاکوب زیبایی، لاکچری و شکیل تر بودن آن نسبت به دیگر انواع چاپ می باشد که باعث متفاوت دیده شدن شما می شود.

واحد چاپ ساک دستی پارچه ای چیلیپ با دارا بودن کادر تخصصی و حرفه ای خود، دستگاه های به روز و پیشرفته و تجربه همکاری با فروشگاه ها و شرکت های بسیار، برای اولین بار در ایران اقدام به چاپ ساک پارچه ای تبلیغاتی طلاکوب کرده است. برخی از نمونه کارهای چیلیپ را در زیر مشاهده می کنید:

مزایای استفاده از خدمات چیلیپ

لازم به ذکر است چاپ انواع ساک دستی پارچه ای توسط چیلیپ بر روی ساک هایی با گرماژ ۶۰ گرم و ۹۰ گرم، به صورت دسته بندی و دسته موزی و در سایز های ۳۵×۴۵ , ۳۰×۴۰ ,۳۵×۴۵ و ابعاد ۴۰×۴۰ (با عطف کف و دسته بندی) و در رنگ های متنوع صورت می گیرد. همچنین سفارش چاپ ساک پارچه ای تبلیغاتی طلاکوب در این واحد بر روی ساک های به رنگ سفید و مشکی با تیراژ محدود ۲۵۰ عدد و ۵۰۰ عدد نیز پذیرفته می شود. از دیگر موارد قابل ذکر ، کاملا رایگان بودن هزینه طراحی و هزینه ساخت کلیشه می باشد.

با چاپ ساک پارچه ای تبلیغاتی طلاکوب از دیگر رقبایتان متمایز شوید…

جهت مشاوره (رایگان)، استعلام قیمت و سفارش با ما تماس بگیرید: ۷۷۶۵۳۳۸۵_۰۲۱

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *