خدمات چاپ طلاکوب دیجیتال

خدمات چاپ طلاکوب دیجیتال بدون هزینه کلیشه

نویسنده: حامد قربانی

در قرن نوزدهم نوعی چاپ با ورقه های شبیه طلا به عنوان یک روش غیرآلاینده شناخته و مورد استفاده قرار گرفت. امروزه با گذشت زمان این نوع از چاپ تغییر و تحول زیادی پیدا کرده است و سیستم سنتی گذشته به سیستم خدمات چاپ طلاکوب دیجیتال تبدیل شده است که به مراتب با کیفیت بالاتر و سرعت بیشتر نسبت به روش گذشته ی خودشده است.

خدمات چاپ طلاکوب دیجیتال در لیتوگرافی یک شیوه چاپ خشک محسوب می شود که زرورق یا فویل با رنگ های مختلف متریال مورد نیاز برای این نوع چاپ می باشد که تحت دمای بالا بر روی سطح قرار می گیرد. در این نوع چاپ اکثرا از یکسری قالب ها (حدیده ) متالیک و یا لاستیک سیلیکونی استفاده می شود که تهیه آنها به شکل ریخته گری و یا در اصطلاح قالب گیری انجام می شود. از رنگ های مورد استفاده برای این نوع چاپ میتوان به طلا، نقره ، قرمز، آبی، مشکی انجام می شود.

مزایای خدمات چاپ طلاکوب دیجیتال در واحد چیلیپ

از مزایای خدمات چاپ طلاکوب دیجیتال توسط این واحد عدم نیاز به قالب سازی و هزینه های اضافی قالب می باشد و صرفا هزینه چاپ در این واحد محاسبه می گردد. لازم به ذکر است کلیه خدمات چاپ طلاکوب دیجیتال در این واحد که شامل انواع چاپ بر روی هدایای تبلیغاتی مانند ساک های پارچه ای و نایلونی، پوشه های دکمه دار پلاستیکی، لیوان های کاغذی، سالنامه، کارت ویزیت، کاتالوگ و بروشور می باشد به صورت اختصاصی و بر روی متریال های موجود در همین واحد و به صورت خدمات جانبی ارائه می گردد. یکی از دلایل اصلی استفاده از این نوع چاپ زیبایی و منحصر به فرد بودن آن است. طراحی و چاپ انواع هدایای تبلیغاتی اختصاصی خود را به همراه خدمات چاپ طلاکوب دیجیتال به تیم حرفه ای چیلیپ بسپارید.

فروشگاه های چیلیپ: چاپ ساک پارچه ای | چاپ لیوان کاغذی

 

    یک نظر

  1. وای خیلی خوبه ساییتون

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *