طراحی ست اداری | طراحی اوراق اداری

طراحی ست اداری | طراحی اوراق اداری

بخش طراحی ست اداری واحد طراحی چیلیپ با به کارگیری طراحان با سابقه و عضو رسمی انجمن طراحان گرافیک ایران و استفاده از به روز ترین متدهای طراحی با خلاقیت در طراحی ست اداری و یا طراحی اوراق اداری توانسته است تا حد زیادی اهداف برندسازی مشتریان گرانقدر خود را تحقق بخشد.

امروزه شرکت ها و سازمان ها برای برای ایجاد حس نظم و اقتدار سازمانی خود سعی در یکپارچه سازی اجزای مختلف مجموعه دارند. طبیعتا هر سازمان و یا شرکتی هرچه بیشتر بتواند در راستای یکپارچه سازی بصری قدم بردارد ، نقش موثرتری را در ایجاد حس اعتماد بیشتر در مخاطب را خواهد داشت. طراحی ست اداری یا طراحی اوراق اداری از نشانه های اول پویایی و اعتبار هر شرکت و سازمانی می باشد و نقش بسیار مهمی در ماندگاری نام و نشان تجاری در ذهن مخاطبین دارد.

از مرسوم ترین موارد در طراحی ست اداری یا طراحی اوراق اداری می توان به کارت ویزیت ، سربرگ ، پاکت نامه، برگه یادداشت ، فاکتور و… اشاره کرد. البته گاهی شرکت ها فراتر می روند و به طراحی ساک تبلیغاتی ، ست لباس کارکنان و … نیز می پردازند. آنچه که در طراحی ست اداری ( طراحی اوراق اداری ) بسیار حائز اهمیت می باشد این است که اوراق شما که در دست مشتریان قرار می گیرد به نوعی به بیان هویت بصری سازمان شما می پردازد، پس استفاده از رنگ های خاص شرکت و یا سازمان شما و طراحی بر اساس نوع فعالیت شما و همچنین رعایت سبک طراحی و هارمونی در تمامی اوراق اداری شما از اولویت بسیار بالایی برخوردار است. خدمات بخش طراحی ست اداری چیلیپ:

  • ایده پردازی خلاقانه در طراحی اوراق اداری
  • طراحی و چاپ ست های اداری ( ست ابزار اداری )
  • طراحی سربرگ ، کاتالوگ و بروشور و …

از فروشگاه های چیلیپ دیدن فرمایید : طراحی لوگو | طراحی ست های اداری